niedziela, 17 lutego 2019

Z ziemi ojczystej -wyzwanie cykliczne u Weroniki

Witajcie !
Nasza blogowa koleżanka Weronika zaprasza na swoim blogu Swiat nicią malowany, na ciekawe wyzwanie cykliczne pod nazwą "Z ziemi ojczystej"


Na czym będzie polegało?
Cytuję za Weroniką:

1 dnia każdego miesiąca przeniesiemy się do jednego z 16 województw Polski. Każde województwo ma swój charakter, historię i symbole, i to będą nasze wytyczne w każdym miesiącu. Chciałabym żebyście poprzez zabawę poznały to co jest nasze :) polskie. Gdzieś w wyzwaniach pojawia się Polska poprzez haft łowicki czy kaszubski 
Pierwsze województwo które odwiedzimy ,to lubuskie.
Tutaj można poczytać o tym obszarze Polski.Województwo znane jest z produkcji wina i miodów.Stąd tematem lutowego wyzwania będzie właśnie wino lub miód.
banerek pierwszego wyzwania


Pomyślałam że może być ciekawie i na pierwsze wyzwanie zrobiłam miodowy notesik- fartuszek.Pomysł na taki karteczkowy fartuszek znalazłam w sieci i bardzo mi się spodobał .Pasuje do kuchni na lodówkę ,Karteczki są w zasięgu ręki ,można na bieżąco zapisywać co należy kupić np.
.Dodam że ja bez kartek -ściągawek i zapisków w kalendarzu już nie potrafię sprawnie funkcjonować.Wolę nie polegać na swojej "znakomitej" pamięci.
Oto mój notesik ozdobiony miodową grafiką:


Wyzwanie trwa do 28 lutego ,może znajdą się jeszcze chętni.

Pozdrawiam ciepło i życzę dobrego tygodnia.




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny fartuszek.:) Ja też wspomagam się zapiskami w kalendarzu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. I mnie znakomita niekiedy pamięć prosi o wspomaganie zapiskami w kalendarzu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusiu, prześliczny miodowy notesik. Bardzo lubię miodzik, zwłaszcza nawłociowy i lipowy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesik w takiej oprawie wygląda wspaniale! Fajny pomysł i ciekawe wyzwanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urooczy motyw pszczółkowy na papierze :-)
    Piękny słoneczny fartuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, świetnie pomyślałaś, super to wygląda :) Kursik dla Ciebie już jest na blogu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowane. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość że urokliwy gadżet, to jeszcze bardzo funkcjonalny. Brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w mojej zabawie, bardzo pomysłowy fartuszek notatnik :).

    OdpowiedzUsuń