piątek, 15 lutego 2019

Kartkowanie z Ulą i Anią

Witam Was kochani wiosennie w lutym ...Tak ,tak u mnie +10 chwilami słoneczko i taki widok w parku


A teraz zimowa karteczka w zabawie u Uli.W lutym robimy kartki w formie choinki.Ula udostępniła szablon i świetny kursik.
Moja choinka :

Swoją choinkę ozdobiłam naklejkami ze świątecznego arkusza.
Banerek lutowy:

Teraz kartkowanie wielkanocne u Ani
Do wykorzystania mamy w lutym kolory z palet i motyw roślinny
moja kartka:


dla dodania przestrzenności górna warstwa kartki podklejona jest na taśmie 3D
i wnętrze kartki
Karteczkę wykonałam metodą kirigami ,udało mi się wyciąć motyw nożykiem chociaż nie było to łatwe.W środku jest miejsce na życzenia dobrze się złożyło że w zestawie dziurkaczy brzegowych był wzór z tulipanami.
banerek lutowy:

Teraz myślę nad wyzwaniem u Rogatego,w tym miesiącu nie kartkowo , robimy notesik na karteczki post-it
Pozdrawiam i życzę pięknej pogody w wekend




13 komentarzy:

  1. Śliczne obie karteczki! Zająca podziwiam podwójnie za wycinanie ręczne !
    A to chyba oczar już zaczyna kwitnąć, u mnie ciemierniki szaleją :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluś, piękne karteczki, a zajączek wycięty bardzo profesjonalnie.
    Mam nadzieję, że zima już nie powróci.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i piękne wiosenne widoki. U mnie tez ciepło, ale forsycja jeszcze nie kwitnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu bardzo fajna te kartka a za wycinanie nożykiem masz u mnie złoty medal. Cały czas myślałam , że to wykrojnik.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, piękne, szczególnie ta z wyciętym zajączkiem - mistrzostwo wyciąć takie zawijaski nożykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, bardzo efektowna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki piękne, a kwitnąca forsycja wygląda bardzo optymistycznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkanocna kartka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne karteczki...ta wielkanocna super dobrane kolory...śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zając wielkanocny wyszedł fantastycznie, a choinka na bogato :)))

    OdpowiedzUsuń