czwartek, 21 lutego 2019

Hafty i przysłowia - luty

Witajcie moje drogie !
Chciałam bardzo wszystkim podziękować za tak miłe komentarze pod ostatnim postem. Nie spodziewałam się że moja praca znajdzie uznanie w Waszych oczach.
Każde słówko pozostawione pod postami cieszy mnie niezmiernie i bardzo motywuje do tworzenia.
Dziękuję !!!
A teraz kolejna blogowa zabawa tym razem u Splocika
"Hafty i przysłowia 2"


W lutym mamy do wyboru następujące przysłowia :

1. Chleb pracą nabyty, bywa smaczny i syty. 2. Dom bez książek, jest jak dom bez okien. 

Wybrałam przysłowie 2
Książki w moim życiu towarzyszą mi od momentu jak nauczyłam się czytać i tak jest do tej pory.Tą miłość do książek zaszczepiła mi moja Babcia ,czytając mi bajki.Póżniej już jako samodzielna czytelniczka często odwiedzałam bibliotekę .
Na szczęście biblioteki publiczne do tej pory istnieją bo obecnie ceny książęk są jak dla mnie raczej powalające.Jednak nie wszystkie interesujące mnie pozycje są zakupywane przez moją bibliotekę i wtedy zdaża mi się skusić na zakup.
Taką pokusą będzie książka która ukaże się 1 marca -reportaż 'Moja dzika Syberia"Karoliny Kozioł

To teraz już wiadomo dlaczego wybrałam przysłowie 2
Oto moja interpretacja :

Mądra sówka obłożyła się książkami i czyta .
Jeszcze nie wiem jak wykorzystam ten hafcik ,jest niewielki 6x7 cm.Wzór znalazłam na pinteresie.

Pozdrawiam wszystkich ciepło .Niech wirusy nie mają do Was przystępu .





6 komentarzy:

  1. Piękny hafcik i super wstęp do interpretacji.
    Nasze Babcie zarażały nas nie tylko czytaniem książek, ale też dobrą kuchnią. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :) Ja miałam zrobić podobny z przeznaczeniem na zakładkę do książki, ale później zmieniłam zdanie i będzie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały hafcik.:) Też lubię sówki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytanie to praktycznie moja codzienna czynność więc rozumiem Twoją miłość do książek :)
    Hafcik z czytającą sową jest prześliczny i wspaniale interpretuje przysłowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżusiu, piękny haft i wspaniale ilustruje jakże prawdziwe przysłowie. Też kocham książki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń