niedziela, 27 października 2024

Urodzinowa frywolitka

Witam ciepło 

Dzisiaj zmiana tematu.Właśnie dokończyłam frywolitkową śnieżynkę ,która jest prezentem  urodzinowym dla p. Ali sąsiadki- hafciarki o której pisałam Tu .Śnieżynka jest autorstwa Renulka a wzór zakupiłam bezpośrednio u projektantki.

Fotka z blokowania frywolitki:


 Kiedyś znalazłam w sieci szablon do blokowania małych frywolitek który bardzo się przydaje.Ostatnio usztywniam frywolitki roztworem wikolu .

Tak wygląda gotowa śnieżynka w jesiennej aranżacji:


 Wspomniana p. Ala ostatnio wyszyła dla swojej prawnuczki na urodziny taki uroczy obrazek:pokazuję za jej zgodą


Kiedyś już pisałam że p. Ala wyszywa na lnie i bez linii pomocniczych i bez tamborka .

 Często też sama dobiera kolory muliny.

W kąciku przyrodniczym dzisiaj owady: Pasikonik śpiewający -ciekawe jak ten przystojniak śpiewa - nigdy nie słyszałam.

Zdjęcie zrobione latem w Bieszczadach -fot Marcin K

i owadzia piękność: ważka Łątka dzieweczka:


 

Zdjęcie zrobione w czerwcu podczas wyprawy rowerowej dzieci na Bornholmie.

Fot Marcin K

Tyle na dzisiaj ,pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz