środa, 27 grudnia 2023

Sprawozdanie z mojej długiej nieobecności na blogu

 Kochani

Gorąco dziękuję za wszystkie życzenia  świąteczne i za odwiedziny na blogu pomimo że tak długo byłam nieobecna.

Czasem tak mam że muszę zrobić sobie przerwę w blogowaniu. Przeciwności losu przygniatają  i nie ma na to rady.Jednak nie znaczy że siedzę nic nie robiąc i czekam na lepsze czasy.

Dzisiaj pokarzę część moich prac.Wyszywałam głównie kwadraciki kołderkowe:


 




To tylko część haftów do kołderek imiennych.Do tego zmontowałam karteczki dla dzieci z kołderkowa:


Jako przerywnik od kwadratów, zaczęłam wyszywać sampler z kardynałkami -bardzo mi się spodobał.

Gotowy ma wyglądać tak:


Schemat znalazłam na Pinterst  pochodzi z rosyjskiej strony tytuł  "Ulubione kardynałki"



Wyszywam na kanwie DMC muliną ariadna.

Na koniec chciałam pokazać obraz wyszyty przez moją sąsiadkę:


Jest to częściowa panorama Tatr ,przy oprawianiu haftu niestety pękła szybka.

Pani Ala wyszywa piękne obrazy ,mając 93 lata wyszywa na lnie bez tamborka  częściowo sama dobiera kolory.Podziwiam jej cierpliwość dla tak dużych prac.Ja poległam już przy miechunkach i czapli- niestety.Nawet nie ma co pokazywać.

Na dzisiaj to już wszystko.

Pozdrawiam serdecznie życzę wszelkiego dobra w kolejnym roku 2024


  

 

 

6 komentarzy:

  1. Super, że tworzysz nadal Elu. Podziwiam osoby haftujące. Obie z sąsiadką macie niesamowity talent. Chylę czoła, że starsza Pani tak cudnie daję radę. Pozdrawiam obie Panie, życzę dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nie porzucasz haftowania, bo na te kwadraciki czekają milusińscy. :)
    Śliczne kartki i kwadraciki przygotowałaś. :)
    Obraz sąsiadki robi wrażenie, a jakie ma wymiary?
    Pokazuj postępy pracy z samplerem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyp cudownych prac, sąsiadka cudownie haftuje, Dosiego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, Elżusiu.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwo czasu na przyjemności. Bardzo mi się podoba sampler i jak zawsze słodkie kwadraciki oraz kartki.

    OdpowiedzUsuń