poniedziałek, 14 października 2024

Nie tylko kwadraty

 Witam wszystkich

Dzisiaj chcę pokazać poza kwadracikami xxx inne hafty pozaczynane i czekające na zmiłowanie w poczekalni Czasem jakiś wzór mi się spodoba i nie mogę sobie odmówić.Kanwa zawsze jakaś się znajdzie nici również i zaczynam a kiedy skończę kto to wie....

Mam kilka takich pozaczynanyh haftów które cierpliwie leżakują .

Numer jeden -Eteryczne kwiaty z gazetki Igłą malowane .zaczęłam latem i w pierwszym podejściu udało się wyszyć tyle:


Na początku września podeszłam ponownie  ale muszę przyznać że wyjątkowo cżęsto się myliłam pomimo lini pomocniczych aż wreszcie  wymęczyłam tyle.


Efekty raczej mizerne 

.Kolejny haft to czapla


 z gazetki Kram z robótkami z czwartego numeru .No musiałam ,wbrew rozsądkowi ....

Na dzień dzisiejszy jest tyle:


Kolejny haft to Domek dynia autorstwa Anastasji Borsuk.Wzór jest darmowy i można go pobrać ze sklepu uborsuczka.com


Przyznam że uwielbiam wszelkie motywy  dyni te do wyszywania i jako warzywo do jedzenia..Wymyśliłam nawet swój własny przepis na pyszną zupę dyniową.

Po drugim podejściu do wyszywania domku mam tyle


W hafciarskiej poczekalni jest jeszcze rudzik i aż się boję co to będzie jak ukarze się kolejna gazetka Igłą malowane .....

Tak to jest u mnie z dyscypliną hafciarską -słowem bałagan.

Nie dotyczy to tylko kwadracików kołderkowych .Tam jak się ktoś zgłosi to wiadomo że dotrzymuje terminu ,nie ma innej opcji

 Na koniec kącik przyrodniczy -salamandra plamista  zdjęcie zrobione podczas wędrówki moich dzieci w Bieszczadach we wrześniu

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie trzymajcie się cieplutko i zdrowo.



2 komentarze:

  1. Piekne hafty, kiedyś skończysz, też mam ufoka co się na mnie patrzy a robię coś innego, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się piękne hafty, mam nadzieję że kiedyś je wszystkie skończysz. Chyba należę do mniejszości bo jak zacznę coś to muszę to skończyć zanim zabiorę się za coś nowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń