poniedziałek, 27 maja 2024

Tulipanowy ,hafciarski przerywnik

Dzień dobry w upalny poniedziałek.

Dzisiaj pokarzę co wyszywam między kołderkowymi kwadratami.

Ostatnio dowiedziałam się że firma coricamo oferuje bezpłatną aplikację  do wyszywania xxx.Pewnie taka oferta działa już dawno ale do mnie dotarła wiadomość dzięki hafciarskim filmikom na kanale you tube.

Aplikację pobrałam i muszę przyznać że wyszywa mi się świetnie.Nie trzeba drukować papierowych schematów .

W ofercie na aplikacje są wzory darmowe oraz takie które można zakupić na telefon lub tablet w sklepie coricamo. 

Z propozycji darmowyh wybrałam  tulipany:


 Na dzień dzisiejszy moje tulipanki są na takim etapie:


 

 Wyszywam na białej aidzie 16ct muliną z palety ariadna.Kolorów jest 19 +3 kolory back stichy.W aplikacji można sobie wybrać inną paletę np DMC lub Madejra.


 

Dla mnie dużym ułatwieniem jest wyświetlanie się na schemacie aktualnie wyszywanego koloru.Najczęściej myliłam się korzystając z papierowych schematów.

W realu kolory haftu są dużo wyrażniejsze ale nie potrafię odpowiednio ustawić aparatu w telefonie.

Na dzisiaj to tyle wiadomości może jeszcze to ,że niemiłosiernie atakują meszki.Nie można 

spokojnie przejść po parku

Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu.


 

4 komentarze:

  1. Elżuniu, piękny ten haft, bardzo podoba mi się kolorystyka. No i fajnie, że jest takie ułatwienie.
    A meszki są okropne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzór i będzie śliczny obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny bukiet, piekny kolorek.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór Elu, będzie piękny obrazek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń