niedziela, 12 maja 2024

Skończone hafty i...brak internetu przez 3 tygodnie

Witam bo długiej przerwie .

Powód mojej nieobecości -odłączony internet,instalacja nowego modemu i rutera.

Z telefonu nie potrafię wstawiać postów a nazbierało się hafcików do pokazania.Póżniej musiałam czekać na Syna żeby mi podłączył internet i nareszcie jest.

Dzisiaj będzie hurtowo:

ukończony sampler herbaciany


 Narazie ramka zastępcza-haftowało się przyjemnie ale back stiche dały w kość ,  no nie lubię takich "krzywych".Są pomyłki trudno i tak mi się podoba.

Teraz kołderkowy hurt:


 


Na koniec botanicznie :kwitnący karczoch -zdjęcie zrobione w Portugalii w maju



 i koniczyna krwisto czerwona też portugalska oraz nasz polski przetacznik i


 motylek rusałka kratkowiec



Zdjęcia autorstwa  Marcina K. ze strony iNaturalist

Na dzisiaj to tyle ,życzę dobrego tygodnia i smacznych truskawek coraz tańszych.

Pozdrawiam słonecznie

 
 
 

 

7 komentarzy:

  1. Sampler cudo a kołderkowymi kwadracikami zawsze się zachwycam, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sampler i kołderkowe maleństwa. :)
    Fotki super - motylek miodzio. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje hafty, Elżusiu.
    Ja też nie umiem wstawiać postów z telefonu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś udało mi się kupić truskawki za 15 zł/ kg. W porównaniu do cen zeszłorocznych wcale nie tak drogo i zdecydowanie wcześniej !!
    Twoje hafty jak zawsze zachwycają choć przyznaje bez bicia że też nie lubię konturów i jak widzę taki wzór haftu nie zabieram się za niego !!. W twoim przypadku ten sempler herbaciany był tych konturów wart, jest rewelacyjny, czyli warto się było trochę pomęczyć dla takiego efektu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki kołderkowe. I ten herbaciany obrazek wygląda prześlicznie :)
    ps. zapach w saszetkach słabnie z czasem, ale wystarczy lekko pomiętosić palcami taką saszetkę i znów pachnie na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty. Ten pierwszy też haftowałam mamie do kuchni.

    OdpowiedzUsuń