środa, 5 czerwca 2024

Wdzięczne tulipany od Coricamo -finisz

Witajcie  kochani !

Tulipany od Coricamo są gotowe do prezentacji.

Oto one :


 Ta roślina pozująca z haftem to ceropegia.Po dwóch latach przestała się dąsać i zaczeła rosnąć,nareszcie bo już chciałam ją wyrzucić .

Tulipany wyszywałam przy pomocy aplikacji coricamo na aidzie 14ct muliną ariadna.

Haft oprawiłam w ramko-tamborek wykończony z tyłu różowym filcem. 


W oczekiwaniu na zapisy kołderkowe zaczęłam wyszywać rudzika "Kramu z robótkami "

Usiłuję też dokończyć frywolitkowego ufoka ...

Teraz kącik botaniczny-oto mój mini balkonowy ogródek


 Bratki już przekwitły więc kupiłam miniaturowe begonie.Na moim zachodnim balkonie lawenda daje radę i rojniki też  .W tej glinianej donicy mam w tym roku 6 gatunków,jeden nawet kwitnie.

Na koniec ciekawy kwiat i pracowita pszczółka.

Zdjęcie zrobił Marcin K w ogrodzie botanicznym w Walencji pod koniec pażdziernika 2023r.
 Tyle na dzisiaj,pozdrawiam wszystkich  serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tulipany i Twój haft jest śliczny :).

    Masz bardzo fajnie ukwiecony balkon :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tulipanki. :)
    Ja ostatnio zajęłam się makami, ale o tulipanach też myślę.
    Świetny balkonowy ogródek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny obrazek wyszedl, warto mieć kilka roślinek na balkonie, zaraz weselej.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik i urocze kwiaty na balkonie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń