środa, 29 września 2021

Kartkowanie u Ani -wrzesień

Witajcie !

Zachwycam się piękną jesienną pogodą .To moja ulubiona pora roku,uwielbiam kolory jesieni !

Dziękuję za słowa uznania dla moich paluszkowych kwadratów !!!

Dzisiaj prezentacja karteczek które powstały w ramach kartkowania u Ani.

Ostatnio tworzę prace dla dzieciaczków z Kołderkowa.Dzisiejsze kartki też są zrobione dla dzieci.

Udało mi się kupić fajne naklejki -zwierzątka i minionki.Idealnie nadaja się do kartek.Karteczki powstały wg wrześniowych mapek


 Pierwsza myślę że będzie pasować dla starszej dziewczynki:


Wykorzystałam tu gotowy motyw kwiatowy i serwetkę scrapkową którą kiedyś dostałam od Ewuni

Dziękuję !

Druga jest dla fanów minionek


trzecia dodatkowa wg mapki sierniowej ze zwierzątkami


i kolażyk:


Pozdrawiam jesiennie i kolorowo życząc zdrowia !

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartek nigdy nie za wiele...tyle ich widziałam a nie ma żadnej takiej samej :) we folderach bardzo mi sie podoba. Ale z Minionkami jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś, te kartki są prześliczne i już sobie wyobrażam radość dzieciaczków, które je dostaną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu super kartki a gotowe nalepki niewątpliwie Ci w tym pomogły, dzięki nim takie kartki powstają szybciutko. Cieszę się że nadrabiasz zaległe miesiące.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Dzieci będą zachwycone. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki, dzieci lubią takie specjalne dla nich zrobione.
    Ta z Minionkami śliczna.
    Zdrowia i ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Minionkowa kartka jest przezabawna:) Pozostałe dwie też urocze i śliczne. Najbardziej podoba mi się pierwsza, jest delikatna i romantyczna. Jestem pewna, że dzieciaczki będą zachwycone.
    Uściski Elżuniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki i (te dla dzieci) bardzo radosne i zabawne, a takie chyba najtrudniej zrobić:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń