niedziela, 10 października 2021

Koronkowa pandemia -wrzesień -pażdziernik

Witam cieplutko i słonecznie !

Dziesiaj będzie frywolitkowo.Prezentacja zawieszek -śnieżynek na choinkę zrobionych w ramach zabawy Koronkowa Pandemia do której inspirują Ania,Justyna iOla

Zdecydowanie lepiej czuję się z czółenkami ,więc tym razem odpuściłam szydełko .Nie chciałam żeby wyszły mi jakieś koślawce.

Pierwsza śnieżynka biało śrebrna /nie widać tego na zdjęciu/ z cebulkami


 i druga potrójnie cebulkowa z cieniowanego niebieskiego kordonka


oraz celtycki trójkąt biało niebieski


Wzór na ten trójkąt pochodzi z pinteresu i jest autorstwa Jennifer Williams

i wspólne zdjęcie dla żabki


Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia !

10 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynki usupłałaś. :)
    Ja robię tylko czółenkami, szydełko nie chciało ze mną współpracować.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!!! Podziwiam precyzję! Cuda!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo misternie wykonane prace. Myślałam, że najpiękniejsze śnieżynki to te białe ale ta z niebieskim wygląda zjawiskowo!
    Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te frywolitki. Napatrzeć się nie potrafię:)Nawet nie próbuję, bo zbyt wiele chcę na raz poznać, a to nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu nie umiem znaleźdź Twojego adresu email. Mój to anniwa59@gmail.com
    Twój link już usunęłam . Sorki ale mnie nie było, dopiero wczoraj wieczorem wróciłam.
    Gwiazdki jak zawsze cudowne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne delikatne i śnieżne frywolitkowe płateczki śniegu. Podziwiam precyzję i misrerność wykonania.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu, cudeńka prawdziwe, zwłaszcza ta niebieska śnieżynka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jakie te gwiazdki cudne;) Chyba pora na nabycie nowych umiejętności - frywolitka to dla mnie wiedza magiczna;) Ale muszę..... bo się uduszę;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne śnieżynki! podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne śnieżynki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń