niedziela, 26 września 2021

Następne kwadraciki dla Szymusia

 Witam w słoneczną niedzielę !

Uszyłam następne dwa kwadraciki paluszkowe dla Szymusia.Na czym polega szycie takich kwadratów opisuję Tutaj.Tym razem powstał kwadrat z samochodem i z walizkami na dachu .


Każda kołderka musi mieć kwadracik z imieniem dziecka.

Oto kwadrat imienny dla Szymusia


Materiały użyte do szycia to filc i len naturalny oraz nici ariadna .

Szablony wzorów zaczerpnęłam z kolorowanek do druku.

Życzę dobrego tygodnia i pozdrawiając przesyłam jesienne zdjęcia z mojego parku




7 komentarzy:

  1. Piękne, jesienne widoki Elżuniu! Twoje kwadraciki zawsze są pełne uroku i wspaniale dopieszczone. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jak zwasze! Szymuś będzie zachwycony :)). Piękne widoki!
    Buziaki Elżuniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Szymuś rozpozna co to się na jego kwadracikach znajduje. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wiele serca w te piękne prace dla dzieciaczków wkładasz, Elżusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Masz talent do szycia tych paluszkowych obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu ,co się stało że nie mogę wstawić u Ciebie komentarza ?

      Usuń
  6. Pięknie zrobiłaś te kwadraciki, ja nie umiem tego robić :)

    OdpowiedzUsuń