niedziela, 2 maja 2021

Ufokowy rok -kwiecień

Witajcie !

Na temat majówkowej pogody lepiej się nie wypowiadać .W Warszawie leje i wieje.

Wspólczuję tym ,którzy korzystając zwolnych dni wyjechali.

Taka pogoda sprzyja robótkom,dobra herbatka najlepiej z kawałkiem ciasta ,wygodny fotel i tamborek w ręku .Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba.

Dzisiaj sprawozdanie z postępów nad haftami w ramach Ufokowego roku u Kasi.Trochę zabrały mi czasu moje ćwiczenia z haftem płaskim ale udało mi się podciągnąć do góry pomarańczarkę .Zostało tylko górne tło,będzie trochę nudno bo to jeden kolor.

W marcu było tak:


 stan na dzień dzisiejszy:


Drugi ufok - Cztery pory roku quaker tu niewielkie postępy.

W marcu nic nie przybyło .W lutym haft wyglądał tak:


Udało mi się wyszyć część lączącą dwa panele i kawałeczek wiosny.


To tyle na dzisiaj,wracam do kwadracików .Moje ptaszki muszą poczekać.

Jeden jest skończony i niebawem będzie prezentacja, drugi czeka w kolejce.

Bardzo się cieszę że moje hafty płaskie podobały się .Takie miłe komentarze bardzo mnie motywują do dalszych ćwiczeń . Dzięki ogromne !

Pozdrawiam i życzę zdrowia  !

10 komentarzy:

  1. Jest postęp. Widać wyraźnie. Niesamowity jest ten haft w niebieskościach, ale przy "Pomarańczarce" pewnie więcej kombinowania, bo to kolorowy haft i dosyć skomplikowany. Poczekam sobie cierpliwie na następne ptaszki:)
    Dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje ufoki, kończ je szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękny niebieski haft , Nieustannie podziwiam ptaszki

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak haft płaski nadal w moich marzeniach, Krzyżyki.. to już nie to teraz pochłonęło mnie szydełko. A twoje postępy podziwiam. Będą super obrazki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać postępy i co najważniejsze, co raz bliżej do końca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję- jak ja bym chciała, by u mnie takie postępy były widoczne🙃 trzymam kciuki za szybkie ukończenie UFOKów

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba hafty juz zachwycają, a będą jeszcze bardziej po ukończeniu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Elżusiu, piękne postępy w haftach.
    U mnie też wieje i leje.
    Ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale dużo krzyżyków przybyło. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazy, po prostu piękne.:)

    OdpowiedzUsuń