wtorek, 20 kwietnia 2021

Haftowanych tamborków cd

 Witam wieczorową porą !

Dzisiaj przedstawiam kolejne hafty płaskie na tamborkach.

Na pierwszy ogień idzie taki dziwny pawik -albinos.Znalazłam go na pinteresie i bardzo mi się spodobał .Wyszyty jest białym kordonkiem na filcu i ozdobiony perełkami.Wzór przeniesiony na filc za pomocą rozpuszczalnej flizeliny.


i kolejny haft białym kordonkiem -wzór w stylu jakobińskim autorstwa malina-gm która udostępnia niektóre wzoru na you tube wraz z instrukcją haftu


Uczę się też haftu cieniowanego .Korzystam z książki "Haft cieniowany "Trish Burr i filmików na you tube Marii Łuczaj która pięknie haftuje zwierzęta realistyczne.Kiedyś prowadziła otwartego bloga gdzie można było podziwiać jej prace.Dostałam od Marysi wzór rudzika i wyszyłam go wg instrukcji na you tube.


i jeszcze różyczka też wg wzoru Marysi

To są pierwsze próby i myślę że ten haft wymaga dużej precyzji żeby uzyskać efekt płynnego przenikania kolorów.Może kiedyś uzyskam w swoich haftach zadawalający efekt, na razie jest tak sobie.

Pozdrawiam i życzę dobrej nocy !

16 komentarzy:

  1. Wiesz Elo zawsze podziwiam haft płaski. Wszystkie obrazki cudne. Może i ja w końcu złapię za tamborek.
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżuniu podziwiam wszystkie Twoje hafty! Pięknie wyszły! Trzymam kciuki za dalsze ćwiczenia :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, przepiękne tamborki. Serdeczności 💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i w życiu bym nie powiedziała, że to stworzyła osoba, która dopiero próbuje. Masz zacięcie i rzeczywiście talent do tego haftu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżusiu, jak to "tak sobie"? Moim zdaniem te hafty są po prostu przepiękne!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego Elżuniu, jestem zachwycona efektem. Nie wiedziałam, że można haftować na filcu. Muszę sobie jeszcze raz pooglądać:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te hafciki płaskie! Super wyglądają!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wszystkie, choć ptaszki zachwycają szczególnie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Elżuniu to jest piękne. Podziwiam Twoje hafciki, są cudwne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i jak fajnie ,ze trafiłam na twojego bloga - urzekły mnie ptaki , i frywolitka , o której nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ukochane ptaki i to w tak różnych haftach. Prześliczne. W rudziku "czuję" reki Marii Łuczaj. Ona jest perfekcjonistką, ale Twój jest równie wspaniały.
    A na pasku widzę świetną etykietę Hasiok robótkowy. Muszę tu wrócić i zwiedzić te hasioki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace są fantastyczne i zachwycające! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Brawo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow !super, że haftujesz w tej technice. Przeoczyłam wpisy na tym blogu, ale masz ich tyle że trudno się połapać :😂, muszę dodać ten do częściej odwiedzanych.
    Ja też mam tą książkę, ale jeszcze z niej nie korzystalam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Elu zawsze podziwiałam haft płaski, zwłaszcza ten cieniowany. Czaka u mnie na lepsze czasy:-) Muszę tą trudną sztukę opanować. Bardzo mi się Twoje prace podobają. Wcale nie wygląda jak by to był Twój debiut.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! tu jest rudzik :))) Piękny...
    Witaj, zauważyłam twój komentarz u naszej wspólnej blogowej koleżanki Jaskółki. I postanowiłam zajrzeć na twój blog. Nie haftuję ale lubię oglądać rękodzieła, są takie krzepiące, że może jednak ta nasza kultura przetrwa. Z miłą chęcią będę obserwować twoje artystyczne zacięcie :) Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę dla Ciebie i całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń