wtorek, 2 marca 2021

Ufokowy rok -luty

 Witajcie kochani w piękne słoneczne popołudnie.

Dzisiaj pora zdać sprawę z postępów hafciarskich zmagań z ufokami.

Gdyby nie akcja u Kasi moje hafty leżały by odłogiem a tak zawsze jest mobilizacja żeby popchnąć haftowanie do przodu.

Cztery pory roku  quaker -tu udało mi się zakończyć panel zimowy.Teraz muszę się wziąść za elementy oddzielające poszczególne pory roku.Wzór bardzo mi się podoba ale przyznaję że czasem tracę cierpliwość do tej dłubaniny zwłaszcza jak się pomylę.Oczy też czasem się buntują bo to jedna nitka i kanwa 20.Dobrze że to monochromatyczny wzór.

W styczniu było tak:


w lutym jest tyle


Teraz Pomarańczarka ,tu mizerne postępy ale zawsze do przodu

Styczeń wyglądał tak:


luty :


Tyle  na dzisiaj teraz lecę nakarmić żabę.
Was moi drodzy serdecznie pozdrawiam , trzymajcie się zdrowo.

10 komentarzy:

  1. To nie są mizerne postępy. Ślicznie wychodzą obydwa hafty.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duże postępy, piękne hafty, brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,cieszę się że nie tylko mnie się podobaja te wzory.

      Usuń
  3. No, jeśli to są mizerne postępy to ja właśnie nabawiłam się kompleksów🙈 pozdrawiam i życzę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę że mam dużo czasu na robótki ,to nie jest duży ,miesięczny przyrost.

      Usuń
  4. Elżusiu, piękne postępy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty - powodzenia.
    Olga zaprasza do wiosennego SAL z cukierkiem na FB https://www.facebook.com/hdstitch
    Tylko nie znam daty rozpoczęcia. Napiszę, gdy się dowiem.
    Pozdrawiam ciepło Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące postępy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń