wtorek, 23 marca 2021

Marcowe wyzwanie u Haftowej Baby -finał

 Witam wszystkich ciepło !

Dzisiaj jeszcze jeden tamborek.Zakończyłam projekt z wyzwania  marcowego u Haftowej Baby .Jestem bardzo zadowolona bo nauczyłam się wyszywać kwiaty i listki trzema sposobami.Lubię uczyć się nowych technik rękodzielniczych .Tym razem był to haft płaski.Kamila przygotowała bardzo ładny wzór .Do wyboru były trzy kolorystyki-ja wybrałam fiolety.

Oto moje "dzieło"


Haftowałam na bawełnianej surówce bezpośrednio na rozpuszczalnej flizelinie.Po skończeniu wycięłam flizelinę na większych przestrzeniach ,zostawiając tylko pod samymi kwiatami.Na kilka minut zanurzyłam razem z tamborkiem w dobrze ciepłej wodzie i spłukałam .

Następnie delikatnie odcisnęłam w papierowych ręcznikach.Po wyschnięciu puchate kwiatki wyczesałam.Taka to była zabawa i nowe hafciarskie doświadczenie.

Dziękuję Kamili za zorganizowanie tego wyzwania.

Na tamborku już rozpoczęty kolejny haft......

Pozdrawiam serdecznie życząc zdrowia i spokoju

5 komentarzy:

  1. Elżuniu prześliczny haft! Wspaniały efekt dają te kwiaty!
    Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianuszek Elżuniu, bardzo ładne są te odcienie fioletu. Ciekawa jestem kolejnej odsłony:) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudeńko, Eluniu.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudeńko stworzyłaś. Też mnie kuszą te tamborki, ale jeszcze muszą chwilę poczekać, ale kiedyś na pewno. POdziwiam u Ciebie o pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny hafcik i w tych fioletach świetnie się prezentuje:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń