poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Kartkowanie z Ulą -sierpień i kwadracikowo

Pięknie witam w sierpniu !

SIerpniowym kartkowaniu u Uli miałyśmy zaprojektować kartkę wg wytycznych w bingo.

Cały miesiąc szukałam w swoich zasobach odpowiednich elementów i nic mi nie pasowało.

Kolejny raz pogrzebałam i...znalazłam papier w muszelki ,grafikę z syrenką i konikami morskimi oraz jako bazę kartki karton w kolorze piaskowym.

Z bingo wybrałam linię -morskie-muszle-piasek.

Powstała bardzo prosta karteczka która poleci do Kołderkowa


 Karteczka pasuje do kwadratów na kołderkę dla Julii ,która bardzo lubi syrenki.

Oto one:syrenka zielona 


 i Arielka:


 Ostatnio wyszyłam też dla Laury:


 dla Kajtka:

i dla Bartusia:


 powstał też kwadracik jako zapasowy pszczółka z balonikiem w który można wpisać wiek dziecka.Wzór pochodzi z 3 numeru Igłą malowane

trochę mi się na niebiesko obfociło -przepraszam.

To tyle wyszywanek na dzisiaj.W żółwim tempie wyszywam eteryczne kwiaty ale zawsze kilka krzyżyków do przodu.

Już tradycyjnie na koniec przyroda.

Motyl o nazwie Krasopani  hera uchwycony aparatem w okolicach Leska.Motyle tego gatunku zbierają nektar z ostów a wystepują tylko na Pogórzu.


 a tu w całej swojej pięknej krasie


 Pozdrawiam wszystkich serdecznie dziękuję za komentarze i życzę przyjemnej wrześniowej pogody



 


              

6 komentarzy:

  1. Takiego motyla widzę pierwszy raz, a hafciki cudowne, jesteś WIELKA,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna morska kartka. Urocze hafty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o wyszywanki dla dzieci do kołderek jest nieoceniona , pięknie Ci wychodzą, zresztą dla dzieci super się wyszywa !! Pierwszy raz widzę kartkę nie z pierwszej pionowej linii, super Ci wyszła !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i kwadraciki. :)
    Tego motylka jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka :) Niezmiennie podziwiam za kołderkowe kwadraciki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny motyl, nigdy nie widziałam! Karteczka śliczna, a hafciki cudne:)

    OdpowiedzUsuń