środa, 31 lipca 2024

Lipcowa karteczka na ostatnią chwilę

Witajcie kochani !

 Czasami nie patrzę w kalendarz i o mały włos przegapiła bym lipcowy wpis z kartkowania u Uli.Kartka dawno zrobiona ,wg mapki:


 leżała sobie nie obfocona


 wykorzystałam naklejkę z Hello Kitty .Kółeczko wyszło mi nieco kanciaste  ....trudno.Poleci jako kartka zapasowa do Kołderkowa.

Wyszywanie eterycznych kwiatów 

musiałam odłożyć ponieważ gonią mnie terminy zapisowych kwadracików.

Na koniec wpisu trochę przyrody:


śliczny bzyk o nazwie orszoł prążkowany

i elegancki motył -rusałka admirał


zdjęcia zrobione w podczas urlopu moich dzieci na Gotlandii.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych urlopów i wakacji


 

6 komentarzy:

  1. Kartka jest słodka, dziewczynka się ucieszy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dwa ostatnie posty:):):) Pracowicie u ciebie, oj pracowicie. Wszystko, co robisz jest śliczne. kartka również:):):) Eteryczne kwiaty są tak delikatne, że należy się bać przy nich oddychać- mogą ulecieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :) Czekam na wyszyte kwiaty! Są cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i bardzo dziewczęca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty będą na pewno piękne! Kartka cudna.
    Letnia przyroda często prostuje ciekawe okazy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka:) Kwiaty wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń