niedziela, 17 marca 2024

Postępy w haftowaniu samplera herbacianego i....mój hibiskus po raz drugi

Witajcie kochani !

Na herbacianym samplerku trochę przybyło.Skończona cytryna i cukiernica


 Dla przypomnienia:wzór zakupiony w Coricamo,wyszywam xxx i pół xxx na aidzie 16ct,kolorów 21.Moje tempo pracy nie powala ale mogę wyszywać tylko przy świetle dziennym,a w ciągu dnia wiadomo są inne zajęcia też.

Teraz ciekawostka botaniczna :

mój hibiskus rozwinął  6 pąk i tu niespodzianka -jest dwukolorowy.


 Nie pierwszy raz mam ten kwiat ale nigdy nie spotkałam się z dwukolorowym kwiatem.

Może to jakaś manipulacja genetyczna botaników......

Pąki otwierają się w nocy ale niestety po 2-3 dniach przekwitają.

Zawsze wczesną wiosną kupuję na balkon moje ukochane bratki miniaturki.Te kwiaty nie boją się nawet lekkich przymrozkówa a cieszą oczy jak jest jeszcze niezbyt kolorowo.


 Życzę dobrego i cieplejszego tygodnia .

14 komentarzy:

  1. Piękne kwiecie a haft coraz piękniejszy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft coraz piękniej postępuje. A kwiaty cieszą oko.
    Pozdrawiam ciepło, Elżuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten hibiskus skradł moje serce.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny ten hafcik będzie , mam nadzieję że nie do szuflady bo jak nic gotowy pasuje do kuchni.
    Hbiskus dwukolorowy to dla mnie nowość nigdy żaden kwiatek nie był u mnie dwukolorowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam taką nadzieję ale trzeba dojechać z haftem do końca a ja taka szybka nie jestem bo jak zwykle u mnie pozaczynane inne robótki.czyli "twórczy " bałagan.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie fajny hafcik.
    Ja zaś haftuję tylko wieczorami ale mam dodatkową lampkę :).

    Ciekawe, że są dwa kolorki kwiatków tylko szkoda, że tak szybko przekwitają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja też mam lampkę ,jednak wzrok się męczy.

      Usuń
  6. Pięknieje sampler. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,teraz muszę czas podzielić między sampler i kwadracik ponieważ obowiązuje mnie termin.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Haft zapowiada się pięknie!
    A natura potrafi nas zaskoczyć choćby dwukolorowymi kwiatami 😚🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft zapowiada się rewelacyjnie, a hibiskus wygląda egzotycznie. Też lubię bratki, bo cieszą oko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ,trochę mi brakuje czasu na sampler bo pierwszeństwo ma kwadracik .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń