niedziela, 10 marca 2024

Marcowa karteczka i inne wytwory

 Witajcie kochani, dawno mnie nie było ale dzisiaj już się zmobilizowałam żeby coś pokazać.

Nie lenię się robótkowo cały czas coś dłubię.

 Mamy marzec więc kartkowanie u Uli .Tym razem obowiązkowy ptaszek.


 moja kartka jak zwykle poleci do Kołderkowa


 Wykorzystałam aplikację z ptaszkiem do naszywania /przykleiłam/

i papier z prezentowej torby ,którą kiedyś specjalnie kupiłam żeby użyć do robienia kartek.

Jak jesteśmy w temacie" kołderek za jeden uśmiech",to pokarzę ostatnio wyszyte kwadraciki

dla Adrianka


 dla Michałka


 dla Joasi  /zdjęcie niestety niewyrażne/


Zaczęłam też wyszywać samplerek herbaciany dla siebie Jest niewielki ale dosyć pracochłonny ze względu na kontury.Schemat kupiłam z archiwalnych zasobów Coricamo.

Wyszywam na aidzie 16ct muliną Ariadna

 Pierwsza odsłona:


 Cały sampler ma wyglądać tak:

Teraz pochwalę się jaki piękny hibiskus dostałam na dzień kobiet:


 Rozwinęły się 4 kwiaty które niestety szybko przekwitają ale są jeszcze cztery pąki.

Dzisiaj to już wszystko,dobrego tygodnia .

Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Pracuś jesteś, hafty kolderkowe cudowne i karteczka piękna,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,jak czegoś nie lubię robić ,to już nie jestem taka pracowita.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna karteczka, fajny pomysł z ptaszkiem - aplikacją.
    Kołderko we hafciki jak zawsze podziwiam, a hibiskus jest super (nigdy nie widziałam żółtego).
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,wykorzystuję przydasie które mam w domu a żółty hibiskus widzę po raz pierwszy
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajna ta kartka z ptaszkiem i podziwiam za wyszywanie na kołderki , to też dużo czasu pochłania kto nie wyszywał ten nie wie ile to czasu potrzeba co by wyszyć np. taki samochód, niby haft prosty ale ile tam trzeba tych krzyżyków postawić . Ten sampler też będzie super, mam nadzieję że Ci starczy cierpliwości i nie stanie się on UFOkiem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu,Trzeba po prostu lubić wyszywać no i mieć motywację.Co do ufoków jestem specjalistką od ich tworzenia.Mam nadzieję że z tym samplerem tak nie będzie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu.Uznanie blogowyh koleżanek bardzo mnie motywuje do pracy.Pozdrawiam

      Usuń
  5. piekna kartka, kolderkoe hafty super, a ten sampler jest też kawowy w razie co, haftowałam kiedyś oba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam na Pinterest schemat kawowego.Jednak ja jestem wielbicielką herbatek różnych.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczne haft, fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, a za hafciki podziwiam całym sercem -są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwadraty kołderkowe mają pierwszeństwo u mnie na tamborku.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń