środa, 14 lutego 2024

Kartkowanie z Ulą

 Witajcie kochani!

Długo myślałam nad lutową kartką i nic mi nie pasowało poza motylkiem.Z założenia robię kartki dla dzieci z Kołderkowa ,które są dodatkiem do uszytej kołderki.Zdarza się że dziewczynki chcą mieć na kołderce poza księżniczkami i kwiatami też i motyle.

Powstała  więc dziewczęca, motylkowa kartka .Wykorzystałam naklejki i papier z motywem listków.


 

Wybrana linia w bingo to:motyl,czerwony i zielony.Baza kartki czerwona  Chociaż może bardziej wiśniowa no trudno....,papier w listki zielone i wysyp motylków,dodatkowo napis

Kartka prezentuje się tak:


 Ja jednak wolę kartkować wg mapki.

Tyle na dzisiaj do następnego blogowego spotkania.

Pozdrawiam słonecznie.

14 komentarzy:

  1. Zrobiłaś bardzo fajną karteczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zaczęłam przeglądać Twój blog i z przyjemnością będę go odwiedzać

      Usuń
  2. Śliczna, wiosenna kartka z motylkami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku,na wiosennych kartkach nie może zabraknąć motylków

      Usuń
  3. Jest przepiekna, motylki są zawsze urocze, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, będzie fajnym dodatkiem do kołderki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ,mam nadzieję że spodoba się jakiejś dziewczynce.

      Usuń
  5. Na pewno taka urocza kartka spodoba się obdarowanej dziewczynce, Elżusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka na pewno sie spodoba, a z wytycznymi dałaś sobie świetnie radę, ja mam problem do tej pory;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Reniu .Uratowały mnie te motyle.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, radosna karteczka :) Doskonale sobie poradziłaś. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń