czwartek, 25 stycznia 2024

Ptasi wpis

 Witajcie kochani!

Sampler z kardynałkami gotowy.

Ostatnia ćwiartka schematu:


i całość


Sampler ma wymiary 9x15,5cm ,wyszywałam na kanwie 18 muliną ariadna.Teraz trzeba  kupić odpowiednią ramkę .Wyszywało się bardzo przyjemnie już dawno przymierzałam się do tego wzoru  i wreszcie projekt zrealizowany.

Teraz ptaszki żywe:sikora bogatka


       .i sikora czubatka


Zdjęcia zrobione przez mojego Syna 17 stycznia na terenie lasów sękocińskich gdzie znajduje się  Instytut Leśny.Fajnie jest pracować w takim miejscu i wyjść sobie na przerwę żeby "zapolować" z aparatem na takie pięknotki.

Pozdrawiam serdecznie  ,trzymajcie się zdrowo !





11 komentarzy:

  1. Sliczny sampler ale fotki z ptaszkami bajeczne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula,tak ptaszki są przeurocze to prawda.

      Usuń
  2. Śliczności sampler. :)
    Są wzory, które wyszywa się bardzo lekko i przyjemnie, a są takie, które dłużą się.
    W moim ogródku spotykam sikorki bogatki i sikorki modraszki, ale czubatki jeszcze nie spotkałam.
    Bardzo Ci dziękuję za przemiłą niespodziankę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie widziałam czubatki.Moje balkonowe ptaszki to głównie bogatki i czasem przyleci wróbel-łobuziak żeby je odgonić od karmnika.

      Usuń
  3. Fajne te Twoje wyszywanki, choć jak dla mnie ta kanwa 18 ct, jest nie do ogarnięcia, zbyt drobna już na 16 ct mało co widzę.
    A ptaszki w naturze są super. Podziwiam ze udało Ci się zrobić zdjęcie z tak bliska.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanwa 18 to też wyzwanie dla moich oczu ale chciałam żeby haft był mniejszy.Zdjęcia są robione aparatem z teleobiektywem przez mojego Syna.Ja pstrykam tylko telefonem .

      Usuń
  4. Piękny sampler i zdjęcia. Podziwiam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu,nie mogę wstawić u Ciebie komentarza więc pisze tutaj-Piękna pisanka zapachniało już wiosną.Kwiatki u Ciebie jak zwykle przepiękne.Na poprawę nastroju kupiłam sobie hiacynta i pierwiosnki

      Usuń
  5. Śliczne ptaszki, Elżusiu. A sikorki lubię najbardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Małgosiu,na sikorki mogę patrzeć codziennie .Mam je na balkonie przy karmniku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny haft, a ptaszyny śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń