niedziela, 1 maja 2022

Szydełkowy ufok

 Witam Was w ten piękny majowy dzień!

Dzisiaj chwilowa zmiana tematu na blogu .Dawno nie szydełkowałam, zwykle wolę wywijać czółenkami.

Jednak za sprawą przypadkowo odkrytego ufoka  nie dało rady  inaczej.Podczas porządków w moim robótkowym królestwie znalazłam na dnie dużego pudła z kordonkami zawiniątko z zaczętym kiedyś bieżnikiem .To było tak dawno że chyba jeszcze nie prowadziłam bloga.Wzór składa się z kwadratów i w założeniu /to sobie przypomniałam/,miał pokrywać całą komodę.

Nie było rady ,trzeba było dokończyć a nie okładać na póżniej.Ponieważ była przerwa w zapisach na kwadraty,szydełko poszło w ruch.Żebym nie musiała dorabiać wielu kwadratów, rozmiary bieżnika znacznie zmniejszyłam tym bardziej że na komodzie stoją roślinki doniczkowe ,które nie dają rady na moich południowo-zachodnich parapetach.

Dorobiłam w sumie  trzy kwadraty:


Gotowy bieżnik prezentuje się tak:


Rozmiary 60x25cm, kordonek maxi ,banderolka gdzieś przepadła.

i fotka z blokowania czego bardzo nie lubię ale robię to na pasiastym ręczniku żeby było równo.


To tyle wiadomości na 1 maja teraz,wracam do kwadratów.

Pozdrawiam słonecznie i życzę dobrego wypoczynku !

7 komentarzy:

  1. Fajny ten bieżniczek, choć przyznam szczerze że podziwiam . Nie lubię wracać do odłożonych prac szydełkowych bo nigdy nie pamiętam jak ja robiłam, dlatego też ich w zasadzie nie zostawiam. Albo kończę albo pruję. Jeżeli chodzi o blokowania to konia z rzędem jak mi wskażesz kogoś kto je lubi , ale efekt bez blokowania kiepski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bieżnik i wzór interesujący. Wracam do ufoków i kończę je. Niemniej ostatnio jakoś mam mniej ochoty do haftowania i innych robótek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bieżnik 🙂
    Dobrze,że się odnalazł w czeluściach szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżusiu, dobrze, że bieżnik doczekał się swojego czasu, bo wspaniale się prezentuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu i ja uważam, że dobrze iż dokończyłaś bieżnik ponieważ jest przepiękny ! Ciekawy efekt dały kwadraciki.
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami coś musi odleżeć, by na nowo spodobało się. :)
    Bieżnik jest świetny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli zawiodą Cię inne zaklęcia i uzdrowiciele, które nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Tym razem zapewnij sobie spokój z najpotężniejszym i najbardziej uzdolnionym duchowo rzucającym zaklęcia, jakiego kiedykolwiek spotkasz.
    Skontaktuj się z nim, jeśli wiesz, że czeka Cię taki los poniżej
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348106541486

    (1) Czy lubisz swojego byłego?
    (2) Czy zawsze miewasz koszmary?
    (3) Czy chcesz awansować w swoim miejscu pracy?
    (4) Czy chcesz, aby kobiety/mężczyźni biegali za tobą?
    (5) Czy chcesz mieć swoje dziecko?
    (6) Czy chcesz się wzbogacić?
    (7) Czy chcesz, aby twój mąż/żona był twój na zawsze?
    (8) czy chcesz zwiększyć rozmiar swojego penisa?/ostatnio kiedy uprawiasz seks?
    (9) Chcesz odzyskać utracone pieniądze?
    (10) Czy chcesz zakończyć swój rozwód?
    (11) Czy chcesz rozwodu?
    (12) Czy chcesz, aby ktoś spełnił wszystkie twoje życzenia?
    (13) zaklęcie w ciąży potrzebuje dziecka?
    (14) Czy chcesz zakończyć lub zerwać swoje małżeństwo lub związek?
    (15) Czy trudno ci wygrać proces?
    (16) Czy chcesz jak najszybciej poślubić swojego partnera?
    (17) Pisownia do telekinezy.
    Ponownie, mój adres e-mail to: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348106541486

    Skontaktuj się z nim natychmiast we wszystkich swoich problemach i rozwiąż sytuację w ciągu kilku dni.

    OdpowiedzUsuń