czwartek, 3 czerwca 2021

Rozprawiamy sie z ufokami

Witajcie kochani !

Jest słonecznie i ciepło nareszcie ! 

Dzisiaj sprawozdanie z postępów nad pracami ufokowymi, które wyszywamy  w ramach zabawy u Kasi a konkretnie na jedną pracą -samplerem "Cztery pory roku" quaker.

Myslałam że uda mi się dokończyć panel wiosenny ale  niestety.

w kwietniu było tak:


na dzień dzisiejszy jest tak:


Muszę przyznać że męczy mnie ten haft chociaż sam wzór bardzo mi się podoba. Jedna nitka i kanwa 20 to już nie na moje oczy.

Pomarańczarka niestety leży i czeka ale co ja na to poradzę że nie lubię wyszywać tła.

Na koniec chciałam pokazać moje rojniki które na takim balkonie jak mój świetnie się czują .Nie straszne im słońce które inne kwiaty przypala.



Są mało wymagające,wystarczy im cienka warstwa ziemi i dużo słońca.

Nie mogę się doczekać jak niektóre z nich zakwitną.

Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego odpoczynku w długi weekend.

10 komentarzy:

  1. Oj podziwiam, kanwa 20 i jedna nitka to dla mnie nie osiągalne. Pięknie wyglądają takie drobniutkie hafty. Wzór też mi się podoba i sporo udało Ci się wyhaftować. Rojniczki urocze, trzymam kciuki żeby zakwitły. Miłego weekendu Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rojniki pięknie wyglądają, Elżusiu. Trzymam kciuki za haft.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, ale misterny haft. Nie dziwię się, że męczący i długo trwa. Niemniej finał będzie super. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda skomplikowanie ale i pięknie :))) Miłej pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jest wart każdego postawionego krzyżyka,dlatego haftuję dalej😀😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten haft, ale fakt faktem za 20 ct to i ja nie przepadam🙈 trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba muszę też pomyśleć o rojnikach, bo nic na moim balkonie nie chce rosnąć. Choć, nie, któregoś roku, a właściwie 2 lata ;pod rząd hodowałam pomidorki, ale same z sąsiadką z pestek sadzałyśmy, jeszcze w styczeń/ luty. Kupne się nie przyjmują- od razu schną. Co do teł- ja nie wyszywałam po pierwszym hafcie... Myślę, że efekt będzie zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftu przybywa i to widocznie. A że nie idzie jak po maśle, nie ma się co dziwić, ten wzór ma swoje wymagania, no i 20 ct to też nie bułka z masłem. Rojniki urocze, niech rosną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sampler, oby dalej szybko krzyżyków przybywało.
    Tło w Pomarańczarce też zrobisz np w przerwach między Samplerem.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym tego samplera ufokiem nie nazwała :), jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń