niedziela, 20 czerwca 2021

Ptak w stylu jakobińskim

 Witajcie w ten upalny dzień  !Doszłam do wniosku że jednak wolę zimę niż takie ekstremalne temperatury latem ,zwłaszcza jak trzeba siedzieć w mieście i w bloku.

Właśnie jem lody i ciekawe co na to powie moje gardło....

Dzisiaj pokazuję kolejny wzór jakobiński -ptaszysko zjadające gąsiennicę.

Wzór znalazłam na pinteresie i odbiłam na rozpuszczalną flizelinę.

Bardzo lubię wyszywać te fantazyjne motywy i dobierać różne ściegi niekoniecznie trzymając się sztywno schematu.Poznałam już kilka różnych ściegów więc jest w czym wybierać.Oto mój haft


Haftowałam na lnie naturalnym muliną DMC i Ariadną

Użyte ściegi to:satynowy,łańcuszek, śc. rozłupany,stebnówka,cieniowany,dziergany,ścieg do wyszywania listków /jeden z wielu/,sznureczek,ścieg koralowy,kratka,supełki fr.i i to chyba wszystko.

Jak Wam się podoba?

Trzymajcie się zdrowo i pamiętajcie o piciu wody w taki upał.


8 komentarzy:

  1. Elu Twoja hafciki na płasko mnie zachwycają niezmiennie. Cudne są . Dzięki za linka u mnie, w sumie to korzystam od dawna z tarczy strzelniczej przy blokowaniu, to bardziej moje lenistwo że mi nie chce szpilek przekładać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu, kolejny wspaniały haft. Pięknie wygląda ten niezwykły ptak.
    Ja upały lubię:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very intricate and beautifully embroidered 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Ściegów w hafcie jakobińskim jest bardzo dużo i niektóre bardzo trudne. Myślę, że Ty masz już bardzo bogaty w nie haft. fajnie tez dobrałaś kolory. I to prawda, ten rodzaj haftu daje dużą satysfakcję i nie nudzi. Przynajmniej mnie.
    Ja wykorzystałam sam wzór ptaka w jednym z kilimków. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ptak, mam zaczęte też jakieś ptaszysko, ale odłożyłam na bok , bo inne robótki muszę podgonić pozdrawiam, ale ja lubię upały - pozdrawiam , co do wody , to ja zawsze piję dużo , nawet w zimie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się doczekać ciepła ale teraz też wegetuję w domu - nie ma czym oddychać. Śliczny haft Elżuniu, taki fantazyjny.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżuniu haft jest cudny! Coraz piękniejsze są Twoje obrazki!
    Co do upałów to bardzo źle je znoszę. Zdecydowanie jestem zimnolubna :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały haft! Aż mi brakuje zdjęć z pokazanymi szczególikami :)

    OdpowiedzUsuń