czwartek, 6 czerwca 2019

Pomarańczarka -postępy w maju

Witajcie kochani !
Dzisiaj prezentuję postępy w hafcie Pomarańczarki z którą wystartowałam w zabawie u Ani.
Po ostatniej pomyłce,grzecznie rysuję kratki ołówkiem znikającym i mam nadzieję że już będzie dobrze.
Na dzień dzisiejszy haft wygląda tak

miesiąc temu było tak
Przeniosłam się na górę wzoru i wyszywam głowę mojej przekupkiWg klucza DMC jakieś ciemne kolory są dobrane do twarzy ale nic nie będę zmieniać.
Gotowy haft ma wyglądać tak :

i jeszcze banerek zabawy
Nowy haft 2019

Sporo pracy przede mną ale nie spieszę się bo priorytetem są inne ważniejsze hafciki.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słówko.


11 komentarzy:

  1. Piękny będzie obraz. Dużo postawiłaś krzyżyków od ostatniego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to ogrom pracy przy haftowaniu takiego obrazu. Wzór jest piękny, jestem pewna Elżuniu, że Twój obraz również będzie zachwycający.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest pięknie,podziwiam,serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i życzę wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu, to będzie wspaniały haft.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci idzie i całkiem dużo przybyło w tym miesiącu.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz będzie piękny, bardzo dużo przybyło krzyżyków, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać postęp w xxxxx. Obraz będzie piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale będzie piękny obraz!!! Trzymam kciuki za dalsze postępy :)). Znam go dobrze, podziwiałam w Muzeum Narodowym :)). Piękny wzór wybrałaś! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie przybywa Ci krzyżyków w tym hafcie :)

    OdpowiedzUsuń