wtorek, 11 czerwca 2019

Młodzieżowy żaglowiec

Witajcie kochani
Jak sobie radzicie z takim upałem ? Ja po prostu  rozpływam się  ,ciężko wytrzymać w bloku i to w mieszkaniu od zachodniej strony. Już chyba wolę mróz.
Dlaczego młodzieżowy żaglowiec ?
Bo w kołderkowie teraz jest zapotrzebowanie na kwadraty dla młodzieży.
Wzory mają być realistyczne nie bajkowe.Przypomniałam sobie że kiedyś wyszywałam taki fajny żaglowiec o odpowiedniej wielkości na kwadrat.
Właśnie taki:

Tym razem haft poleci do Konina ,tam Dziewczyny będą szyły młodzieżowe poduszki.
Mam nadzieję że komuś spodoba się taka poduszka.

Pozdrawiam  serdecznie !

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny żaglowiec. Pochodzę ze Szczecina i uwielbiałam patrzeć na statki i żaglowce wpływające do portu.Ta miłość pozostała mi do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny żaglowiec. A upału nie znoszę. Tak samo mieszkam w bloku jak Ty. Zimna woda, lody, północny pokój i robótki. To mój sposób na przetrwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, przepiękny żaglowiec:)Upały to dla mnie koszmar:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny żaglowiec, poduszki będą śliczne.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny żaglowiec, będzie piękna poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały motyw Elżuniu i pięknie się prezentuje.
    Ja sobie nie radzę z upałami. Pierwsze dni były jako takie ale teraz temperatura rośnie a kondycja słabnie. Podobno przyszły tydzień ma być chłodniejszy. Przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżuniu, piękny żaglowiec.
    Ja dobrze znoszę upały, dużo piję i funkcjonuję normalnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elżuniu ja nie wytrzymuje takich upałów :(( . Dziś myślałam, że zemdleję z duchoty. A żaglowiec jest świetny! Śliczny haft, aż zatęskniłam za morzem :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe żagle. Niejeden chłopak i niejedna dziewczyna z chęcią przytuli się do takiej poduszki :)

    OdpowiedzUsuń