wtorek, 28 maja 2019

Majowe wyszywanki

Witajcie kochani !
Dzisiaj pokarzę co w maju udało mi się wyszyć.
Najpierw zabawa hafciarska u Splocika


 Z dwóch przysłów  do zinterpretowania wybrałam:
Jeżeli Cię wilk zaprasza, idź do niego, ale zabierz ze sobą psa. 
Ponieważ hafciki z tej zabawy staram się przeznaczać dla Celinek ,to wyszyłam pieska a nie wilka żeby chory dzieciaczek nie przestraszył się jak dostanie swoją poduszkę.
Taka słodka psina chyba każdemu się spodoba.

i jeszcze jeden celinkowy haft  -bajkowy helikopter

Natomiast do Kołderkowa poleci zielony stworek z Minecrafta  dla Mateusza


Na dzisiaj to tyle mam do pokazania.
Bardzo dziękuję że mnie odwiedzacie  i posyłam serdeczne uściski !




16 komentarzy:

  1. Cudne hafciki na szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu urocze są te Twoje hafciki:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty pewnie sprawią wiele radości obdarowanym
    Pozdrawiam serdecznie Elżuniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu śliczności , chore dzieciaczki będą zachwycone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie hafciki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne hafty Elu <3
    U mnie posucha, a pogoda znowu listopadowa - tylko ksiązka, gorąca kawa i ciepły koc. Słonka mi brakuje i kompletnie nic mi się nie chce :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, kolorowe hafciki i w dodatku na szczytny cel.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje hafciki to istne cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne hafciki Elżuniu, najbardziej podoba mi się psiaczek :)
    Jestem pewna, że sprawia dzieciaczkom mnóstwo radości.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Elżusiu, urocze te hafciki i podziwiam, że na tak szczytny cel.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafciki. :)
    Piesio na pewno spodoba się, jest słodki.
    Dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki dla dzieci - będą się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne wyszywanki,dzieciaczki na pewno się ucieszą.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie hafciki fajne, ale piesio jest słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje hafty i wspaniały cel :))) Dobrze, że mój synek nie widzi tego cudnego Creepera z Minecraft bo zaraz chciałby takiego samego :)). Bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie, a to za sprawą wpisu u Ewuniu :)). Pozdrawiam serdecznie i chętnie jeszcze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń