czwartek, 2 maja 2019

Kurka needlepoint -berlingo Sakura

Witajcie majowo !
Zimna i wietrzna pogoda sprzyja robótkowaniu.Nawet nie chce mi się wyjść na spacer .Ale ja nigdy się nie nudzę więc nie ma problemu.Dobra ,gorąca herbatka i do roboty.
Właśnie dzisiaj zmobilizowałam się aby dokończyć needlepointową kurkę. Tuż przed świętami Olga zorganizowała wspólne wyszywanie tej tradycyjnej świątecznej kurki.
Równo rok temu wyszywałyśmy Easter Berlingot Star wg projektu Olgi .Bardzo lubię haft needlepoint więc chętnie i w tym roku zapisałam się.Może niekoniecznie lubię naszywać koraliki ale projekty Oli zawsze są tak ozdobione .
Oto tegoroczna kura:


tył:

i zdjęcia robocze




Wyszywałam na kanwie 20 ,kordonkiem Ariadna i metalizowanym tureckim.
Teraz pora poczynić jakieś postępy w wyszywaniu Pomarańczarki.

Zyczę poprawy  pogody na dalszą część majówki i pozdrawiam ciepło.



14 komentarzy:

  1. Świetna kurka. Nigdy nie haftowałam w tej technice. A u nas świeciło słonko, choć było wietrznie. Działkowałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kurka:) Piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kurka :)
    U mnie przez cały dzień było słonecznie i bardzo ciepło, choć zapowiadali chłód i deszcz... Pewnie jutro do nas dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten haft !Kurka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kurka, dobrze, że się zmobilizowałaś. Teraz musimy się jeszcze zmobilizować do wpisów na Polskim Needlepoincie.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżuniu, ale urocza, śliczna kurka. Chyba jest bardzo pracochłonna. Ale efekt zachwyca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. 😮 ale efekt! Piękna praca, warta poświęconego na nią czasu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kurka, nie widziałam jeszcze takiej. Wzór ma tak radosny, rewelacja. <3 Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie haftujesz Elżuniu, nigdy nie widziałam takiej kurki :)
    Sama nie haftuję więc tym bardziej podziwiam Twoje dzieło.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudna kura, przepiękna. Jestem zauroczona tym haftem i całą pracą :-) jest piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń