środa, 20 marca 2019

Post chwalipięty i podziękowania

Witajcie !
Dzisiaj będę chwalić się tym ,co dostałam na urodziny od blogowych koleżanek w ramach wymianki urodzinowej u Madzi.
Od
Małgosi

od 
Justyny


od 
Basi
od  
od Bożenki
od 
Dziewczyny bardzo serdecznie Wam dziękuję za ciepłe życzenia  i piękne prezenty,wszystko bardzo mi się przyda 
i na pewno będzie wykorzystane.
Powiem tylko tyle, że jeszcze nigdy nie miałam takich radosnych urodzin,w mojej rodzinie nie było zwyczaju obdarowywania z tej okazji,nawet w czasach mojego dzieciństwa.Może dlatego że wtedy bardzo skromnie się żyło.Ale też bezcenne jest każde słowo pamięci i szczere życzenia.
Szkoda tylko że ten licznik życia tak szybko bije ….Najlepiej widać to po naszych dzieciach .Wydaje się że tak niedawno były małe a tu już są dorosłe i mają swoje samodzielne życie.

Kochane gorąco Wam dziękuję i przytulam do serca !



5 komentarzy:

  1. Pięknie i kolorowo zostałaś obdarowana!
    Wszystkiego najlepszego:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu, wspaniałe prezenty. To ja od siebie dokładam serdeczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że paczuszki dotarły i sprawiły tyle radości! życzę wszystkiego dobrego raz jeszcze y czuj się młodo jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń