niedziela, 11 listopada 2018

Kartki BN u Uli,bingo u Ani i kołderkowa

Witam cieplutko !
Nareszcie wzięłam się za kartki,rozłożyłam papierowy majdan i ruszyło.
Powstały kartki bieżące tzn na listopad.
BN u Uli -wg mapki
moja interpretacja:


Ania i bingo z którego wybrałam :kwiat w stylu shabby chic,biały,ptaszek,nutki



i karteczka kołderkowa dla Piotrusia z mega maszyną

grafika do kartki pochodzi z pinteresu.,mam nadzieję że się spodoba .Na kołderce Piotrusia też będą mega pojazdy.
Zyczę dobrego odpoczynku w ten świąteczny weekend.



13 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, bardzo mi się podobają. A ta z kwiatek shabby chic jest wyjątkowa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki! Bardzo podoba mi się ta w stylu shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu cudowne kartki, ale ta moja zabawę jest najładniejsza. Cudne tło w nutki i przepiękny koronowy kwiatuszek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki :)
    Kochana, u Piotrusia chyba się spotkają nasze hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kartki powstały- mnie bardzo podoba sie ta do Ani:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Każda wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, podziwiam piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń