sobota, 26 maja 2018

Mój pierwszy album -grudniownik

Witajcie kochani!

Stało się -robię album.
Od kiedy trafiłam na blog Inki zaczęłam podglądać co też tam dziewczyny robią ciekawego i najzwyczajniej pozazdrościłam,
A dzieje się tam dużo,nie tylko akcja kartkowania ale też tworzenie albumu  tzw. Grudniownika
Jest to szczególny album -cytuję za Inką:

Grudniownik - zapisane chwile i wspomnienia z każdego dnia tego wyjątkowego miesiąca.



Przez cały rok przygotowuje się po 1 karcie a w grudniu uzupełnia osobistymi wpisami z poszczególnych dni i zdjęciami.

Naoglądałam się ,postudiowałam wytyczne i wskazówki które udostępnia organizatorka i...
czemu nie spróbować.
Będę musiała teraz nadgonić bo dziewczyny zaczęły już robić 8 i 9 kartę albumu.
Teraz pokazuję co zmontowałam do tej pory .
Jeśli ktoś ma ochotę oglądać moje zmagania ,to proszę o wyrozumiałość bo ja dopiero zaczynam grzebać w papierach i uczę się.
Okładka i pierwsza strona:

Do zrobienia okładki wykorzystałam gotowy segregator ze względu na kółeczka do podpinania kart.
I tu mam obawy czy wszystkie karty zmieszczą się kółkach.Ale na razie ew problem odsunęłam na bok.Po co martwić się na zapas.
Wewnętrzna strona okładki wyklejona jest  zdjęciem z dużego kalendarza o tematyce leśnej z 2017 r
Na tej stronie umieściłam kalendarz autorstwa Inki.
Strony 2 :to rozpoczęcie adwentu

U mnie minimalistyczny wieniec z samych gałązek z zegarem w środku i stosowny napis.
Strona 3:temat adwent i koperty


Na tej stronie umieściłam podwójny tag z tekstem proroctwa o mającym się narodzić Zbawicielu.Tekst pochodzi z ks Izajasza biblii warszawskiej.W kopercie umieściłam karteczki na jakieś szczególne zapiski związane z Bożym Narodzeniem.
Tu widoczny jest błąd przy oklejaniu strony -porobiły się wybrzuszenia.

Strona 4 -kartki świąteczne ,te wysyłane i otrzymywane:

Tutaj znajduje się kieszeń do której włożę kartki jakie otrzymam /mam nadzieję/ z życzeniami świątecznymi.

i tył kieszeni

Pod kieszenią umieściłam listę adresów osób  do których wyślę kartki /dopiero będą wpisane te adresy tak ku pamięci/
W foliowej torebce znajdą się świąteczne znaczki pocztowe również te z otrzymanych kartek.

Tył tej karty to moje miasto w wystroju świątecznym i tu jest miejsce na zdjęcia które mam nadzieję zrobić i umieścić w mini albumiku .Tylko na razie nie mam pojęcia jak zrobić taki albumik
Ambitne plany ......hi,hi

Jako zadanie dodatkowe dla tej strony i dla następnych ,to przekładki foliowe- bardzo fajna rzecz.

i moja przekładka z kolorowej kalki z naklejkami srebrnych choinek


Do tworzenia kart albumu wykorzystuję darmowe papiery i grafikę autorstwa Agnieszki oraz materiały które mogę dostać w papierniku .

Na razie wszystko,pracuję nad następną kartą grudniownika i czekam na akceptację Inki  czy mogę dokarmić żabkę.
Powiem tak: zabawa z tworzeniem takiego albumu bardzo mi się podoba ,chociaż popełniam wiele błędów ale w ten sposób  uczę się
Dziękuję Ince że mnie  po tej papierowej drodze prowadzi /mam tu na myśli też i kartki/ i daje mi wiele cennych wskazówek.

Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję że nie zmęczyłam Was takim długim wpisem.
Życzę dobrego tygodnia .


8 komentarzy:

  1. Taki grudniownik jest świetną pamiątką na całe lata dla całej rodziny:) Świetnie karty albumu już stworzyłaś -czekam na pozostałe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki albumu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam <3 Ja kocham słonko i wolę nie mysleć ani o grudniu, ani o zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, bardzo ciekawy album tworzysz. Myślę, że nic dodać, nic ująć, a jak dojdą zdjęcia świąteczne, to dopiero będzie wspaniała pamiątka. Wtedy też będziesz mogła spokojnie dołączyć jakieś drobne elementy świąteczne (guziczki, badziki, łańcuszki, małe poisencje, itp. Jak na pierwszy, to praca wspaniała. Tak trzymaj ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń