środa, 23 maja 2018

Majowe kartkowanie Ani ,Uli i Magos

Witam słonecznie !

Zaczynam od Ani.Zrobiłam 1 kartkę z kategorii okolicznościowe.Wybrałam wytyczne -fiolet i kwiaty.Coś ostatnio polubiłam ten kolor  a że miałam kawałek papieru w fioletowe kwiatki, to powstała taka karteczka:


i banerek


Teraz Ula  i majowa mapka

moja interpretacja mapki
Chciałam udekorować gałązki brokatem i teraz mam cały pokój  na błyszcząco a na gałązkach ledwo widać.Wysypał się z fiolki a tak przy okazji jak się prawidłowo "brokatuje" jakiś element na kartce ?Może mi ktoś podpowie .


 Trzecia karteczka -wielkanocna u Magos z pisanką .
U mnie powstała kartka recyklingowa.Wycięłam grafikę z gotowej kartki którą miałam w domu i nie była wysłana .Podobały mi się na niej pisanki.Mam nadzieję że tak można.

banerek

tyle kartkowania w maju.

Pozdrawiam wszystkich ciepło i dziękuję że do mnie zaglądacie.






6 komentarzy:

  1. Super karteczki powstały! Bardzo mi się podoba ta z fioletowymi kwiatuszkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne karteczki, a ta z pisankami wyszła Ci świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu super kartki wszystkie, ale fiolety dziś u mnie wygrywają.
    Co do brokatu to ja robię tak . Rozkładak kawałek gazety lub kartkę z drukarki. Element który ma być obsypany brokatem smaruję klejem najlepiej magikiem bo po wyschnięciu jest przezroczysty. Następnie sypie obficie brokatem cała powierzchnię. Czekam az wyschnie i strzepuję nadmiar brokatu poprzez lekkie stukanie na kartkę. powinno się przykleić tylko tam gdzie był klej. Następnie składam na pół kartkę tworząc cos na kształt lejka i zsypuje nadmiar brokatu do fiolki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te karteczkowe zabawy :)Sympatyczne prace do nich stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń