czwartek, 29 marca 2018

Gdzie ta wiosna się podziała ?

Witajcie kochani !No właśnie ,widział ktoś może jakieś oznaki wiosny ?
Mnie przywitał dzisiaj taki widok za oknem:


ale nic to ,bądźmy cierpliwi .
Tymczasem wstawiam takie śliczne zdjęcie wnętrza budki lęgowej szpaka zrobione przez mojego Syna na leśnej działce.

zdjęcie nie jest tegoroczne.Z racji swojego zawodu wolno jemu monitorować budki lęgowe które sam zakłada.Podobno to ptaszkom nie szkodzi.

Wraz z życzeniami świątecznymi przesyłam Wam  te piękne krokusy


 Kochani ,życzę głębokich duchowych przeżyć i dobrego odpoczynku w Święta Wielkiej Nocy







6 komentarzy:

  1. Chyba za bardzo tęsknimy za tą wiosną a ona w między czasie zamiast kwitnąć pije kawę z Panią Zimą i nie daje jej odejść ;)
    Piękne krokusiki - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie wszystkie zdjęcia piękne, chociaż niebieska jajka są dla mnie zaskoczeniem. U mnie w ogrodzie wisi budka dla szpaków i do roku są małe, ale nigdy tam nie zaglądałam i nie będę. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej Rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu kochana, dziękuję za cudnej urody kartkę i życzenia.
    Wzajemnie Tobie też życzę wszystkiego dobrego.
    Nad morzem zimno, wietrznie i wilgotno.
    Trzymajmy się ciepło w ten świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt Elu:) Coś czuję, że wiosna przyjedzie tuż po świętach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu życzę Ci zdrowia i wszystkiego dobrego na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt życzę :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń