niedziela, 18 marca 2018

Kartki u Ani -marzec

Witam!
W marcu Ania zaproponowała do wykonania kartki technikę iris folding

Dla mnie technika całkiem nowa i muszę przyznać że podchodziłam do niej jak do jeża .Myślałam nawet czy by w tym miesiącu sobie nie odpuścić.
Szukałam jakiegoś prostego szablonu i znalazłam  żaglówkę.Wycinanie poszło gładko ale już przyklejanie pasków gorzej.Ostatecznie powstała kartka o tematyce morsko -wakacyjnej.


Nie jestem z niej zadowolona bo podklejane elementy trochę odstają i sprawia to wrażenie niestarannego wykonania .Szkoda że tak wyszło bo użyłam fajnej grafiki morskiej i papierów autorstwa Agnieszki  i mogła powstać całkiem ładna wakacyjna kartka.
Jedno wiem na pewno, że do iris foldingu raczej nie wrócę .To była pierwsza i jedyna próba.
Będę podziwiać kartki koleżanek ,które wykonały piękne "iryskowe" karteczki.
Mam nadzieję że kwietniowe kartkowanie pójdzie mi lepiej.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego ,cieplejszego tygodnia.



14 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu Elu jesteś niezadowolona z tej kartki ?? Wyszła na prawdę cudnie. Taka morska właśnie. Nie widziałam jeszcze żaglówki w tej technice.
    Cieszę się bardzo , że spróbowałaś, może jeszcze kiedyś wrócisz to irysków.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta kartka autentycznie bardzo podoba. Ahoj przygodo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Je też uważam, że kartka wyszła świetnie! Odstawanie paseczków chyba jest typowe dla tej techniki :) Ja również debiutowałam, ale bardziej przeszkadzały mi krzywo wycięte bazy pod iryski, a u Ciebie żaglówka wycięta idealnie :) Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wykomibinowałaś tę karteczke z iris. Śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, rękodzieło ma to do siebie, że nie jest idealne. Mnie się karteczka podoba, a ty jako Twórca masz prawo do własnego zdania, ale nie bądź dla siebie zbyt surowa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna żaglówka:) super prezentuje się karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, jak dla mnie cudowna karteczka i nie widzę w niej nic niestarannego. Pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ta karteczka szalenie się podoba !!!
    Nie widzę żadnych niedociągnięć... wręcz przeciwnie,jak dla mnie BOMBA !!! A ponadto uwielbiam morskie klimaty :)
    Mnie też nie po drodze jakoś z iryskami ;)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam, oj tam. Piękna karteczka. Pomysłowo ujęty temat. Mnie się podoba i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka - może powinnaś dać drugą szansę tej technice. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sprawa - cała kartka jest bardzo dobra! Ma luz i pięknie rozmieszczone elementy, skutecznie przenosi w morski klimat!
    Po drugie - nie bądź dla siebie taka surowa, przecież to pierwsza próba, nie wszystko można przewidzieć, paski papieru w tej technice powinny być właściwie składane na pół (choć nie muszą, i u mnie też nie są) a to może wypełniłoby przestrzeń między brzegiem okienka, bo chyba o to chodzi Ci pisząc że odstaje :) odstaje tak minimalnie, że trudno to nazwać błędem :) Może spróbuj lekko odgiąć i podkleić, precyzyjna końcówka kleju zrobiłaby swoje??
    Jesteś bardzo dokładna i to się chwali, praca jest czyściutka i precyzyjna, ja tam byłabym dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady i opinię ,może jednak kiedyś jeszcze skuszę się na tą technikę

      Usuń