poniedziałek, 26 marca 2018

Hafciarskie zabawy

Witajcie !
Wyrobiłam się przed świętami co mnie cieszy  bo nie zapowiadało się .
Pierwsza zabawa to Hafty i przysłowia
Z dwóch przysłów na marzec wybrałam pierwsze
Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata.
Znalazł się fajny wzorek pszczółki z kwiatkiem.
Taki:


Jako ściegi dodatkowe wyszyłam łodygę kwiatka gałązką a podłoże jodełką.
Jeszcze rodzinne zdjęcie dotychczasowych hafcików.

Patrząc na wszystkie wzorki razem ,doszłam do wniosku że nie zagospodaruję ich jako wzornik tylko pewnie wykorzystam do kartek .Chyba tak będzie praktyczniej.
Jeszcze banerek zabawy  u Splocika

Teraz druga hafciarska zabawa
SAL Tulipany u Magdy

Tu jestem już opóżniona ,bo powinnam skończyć drugiego tulipana a mam dopiero pierwszego i początek żółtego

Daje mi po oczach ten materiał na którym wyszywam jedną nitką muliny ariadna.
Zdecydowanie len nie jest już dla mnie chociaż bardzo mi się podobają hafty na lnie.
Mogę wyszywać tylko przy świetle dziennym i to w słoneczny dzień.
Będzie to więc trwało u mnie długo i na pewno nie wyrobię się do sierpnia.
Jeszcze zdjęcie tulipanowego warsztatu i zmykam do wyszywania kwadracików kołderkowych.
Tu nie można się spóźnić.


Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i dziękuję za pozostawione komentarze.





 


4 komentarze:

  1. cudne te hafciki a te tulipany zapowiadają się rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę częściej odpalać komputer bo ominęłabym taki ważny post. Tulipan jest rewelacyjny. Pięknie prezentuje się na tym lnie. Spokojnie-haftujemy dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń