czwartek, 22 marca 2018

Kocham frywolitkę -marzec

Witam słonecznie ! Jaki piękne  dzień,słonko świeci,  no może trochę za zimno jak na wiosnę ale co tam cieszmy się z tego co jest dzisiaj.
Dzisiaj pora na frywolitkę .
Zadanie wyznaczone przez Klimju na marzec to kolory wiosny i motywy świąteczne.
Ma być kolor zielony i żółty i co tam jeszcze kto chce.
U mnie powstała kartka z frywolitkowymi kwiatkami i motylkiem -wiosenna i jednocześnie świąteczna z życzeniami w środku.


Kartkę zrobiłam dla pewnej starszej Pani jako podziękowanie za upominek który mi podarowała i jednocześnie z życzeniami świątecznymi.

Tym upominkiem jest....naparstek  który Pani mi przekazała do mojej niewielkiej kolekcji.

Naparstek jest wytoczony z kawałka bardzo twardego drewna z sęczkiem Był używany,  widać to na szczycie.ale teraz  właścicielka już nie może szyć więc naparstek dołączył do moich zbiorów.

Chyba będę musiała kiedyś pokazać te moje naparstki.

Pozdrawiam gorąco  i dziękuję za tak miłe komentarze pod moimi kartkami.


6 komentarzy:

  1. Urocza kartka i z pięknym przesłaniem. Cudna jest, a naparstek bardzo oryginalny. Kolekcję powinnaś pokazać, zdecydowanie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten frywolitkowy bukiecik , kartka super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka - może przywoła w końcu wiosnę?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wiosenna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka! Piękny ten naparstek, taki nietypowy, nigdy nie widziałam drewnianego! Wesołych Świąt! 🐰 🐣 🐤 🐑

    OdpowiedzUsuń