środa, 4 kwietnia 2018

Kartka dla leśnika

Witam wiosennie!

Tym leśnikiem jest mój Syn i właśnie obchodził urodziny.Pomyślałam dlaczego by nie zrobić dziecku kartki.
Jednak to nie takie proste wyprodukować kartkę dla faceta.Żadne tam kwiatki czy motylki w dodatku On preferuje minimalizm no i powinien być leśny klimat na takiej kartce.
Powstało coś takiego,czy się spodoba zobaczymy.


Kartkę zrobiłam wg mapki Inki i z pomocą jej instruktażu "jak rozmieszczać elementy kartki"
Cały czas uczę się kartkowania ,więc takie porady są dla mnie bardzo cenne .
Inko dziękuję  !!!
Do wykonania kartki użyłam bazy z białego bloku akwarelowego o podwyższonej gramaturze.Leśne papiery to wydrukowane fragmenty zdjęć autorstwa  owego leśnika /ciekawe czy pozna /
Ten fajny lisek jest wykorzystany z jesiennej grafiki Agnieszki.
Dlaczego lisek? No wiadomo bo las ale też Marcin jest tak nazywany pieszczotliwie przez swoją żonę.Wszystko starałam się poskładać wg wskazówek Inki,  czy zrobiłam to prawidłowo  zobaczę co powie ekspert.

Pozdrawiam słonecznie!


7 komentarzy:

  1. Aż zapachniało lasem! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś trudne zadanie! Przełożyłaś panele (prostokąty) tak, żeby były wyraźne, super, samo użycie zdjęć jako papieru i cała historia opowiedziana za pomocą tej kartki sprawia, że jest ona wyjątkowa :)
    Zachowałaś styl "leśny" a to też nie takie proste! Naprawdę poskładałaś nie tylko wg mapki ale i wg własnych potrzeb tę kartkę! brawo, ja bym liska dała zapewne na dół, gdzieś w okolice napisu, ale to już każda z nas coś inaczej by zrobiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałaś radę. Kartka jest piękna, w męskim wydaniu, i las też "czuć" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka Elu, dałaś radę! pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego dla Syna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, na pewno spodoba się obdarowanej osobie:)

    OdpowiedzUsuń