wtorek, 17 kwietnia 2018

Zabawy kartkowe

Witam!
Dzisiaj przedstawiam moją produkcję kartkową.
Kwietniowe kartkowanie u Ani wg bingo.

wybrałam -balon-prostokąt-tekst

Powstała jeszcze kartka która mieści się w wytycznych bingo ale zrobiona w marcu ,więc chyba nie będzie zaliczona .Ponieważ nie była prezentowana ,to i ją pokazuję

Motyw religijny -baranek-kurczak-tekst

Kartkowanie u Uli wg mapki


moja interpretacja:


Wielkanocne kartkowanie u  
Magos tematem był koszyczek wielkanocny


U mnie skromniutko tylko po jednej kartce .

Wiosenne pozdrowienia dla wszystkich !




11 komentarzy:

  1. Nie tak znowu skromniutko :) Strasznie mi się spodobała kartka z koszyczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki. Myślę, że Ania zaliczy również tą wykonaną w marcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawy i prace trwają :) Elżusiu proszę o adres. carmenkrystyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu oczywiście że zabieram obie kartki , nie ważne że zrobiona w marcu , ale wytyczne są kwietniowe :-) Kartka z balonem bardzo pomysłowa. Podobają mi się wszystkie Twoje kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne karteczki. Ta z balonem świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. skromniutko ??
    jak dla mnie są same piękne kartki, a ilość zależy od nastroju i czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności!!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń