wtorek, 28 marca 2023

Frywolnie ,wiosennie i...zimowo

 Witam Was takim widokiem z mojego okna


Forsycje kwitną i pada śnieg,  po prostu marzec.

U mnie  na balkonie pierwsze wiosenne bratki.Na wszelki wypadek dzisiaj nocowały w domu bo był przymrozek



Teraz frywolnie :


serwetka wg projekru Renulka -mała ,tylko 4 rzędy Jak ktoś chce to Renia na swoim blogu udostępnia cały schemat serwetki Wiosna 2023.Użyłam portugalskiego kordonka multicolor.
Wysupłałam też zakładkę do książki.Obie prace przeznaczyłam na prezent 

No i pora na botaniczne ciekawostki.



Na pustyni też rosną kwiatki ,które o tej porze roku kwitną ponieważ czasem pada deszcz.Niestety latem wszystko zamiera,








Zdjęcia zostały zrobione na pustyni Negew na południu Izraela w okolicy Be.er Shewy.
Syn miał okazję trochę pobuszować z aparatem w okolicy, między zajęciami na uczelni.
Szkoda że tak krótko.Jeśli ktoś jest zainteresowany ,to wklejam link do jego strony  gdzie jest dużo zdjęć roślinności pustynnej  i z naszych  lasów .
iNATURALIST obserwacje.Jak się kliknie na zdjęcie pojawia się po prawej stronie lokalizacja

Ta  urocza żabka  to Rzekotka drzewna -zdjęcie zrobione w okolicach Warszawy


Na dzisiaj to już wszystko.
Pragnę Wam złożyć słoneczne życzenia dobrego ,radosnego odpoczynku podczas Świąt Wielkiej Nocy.


 


5 komentarzy:

  1. Dawno Cię tutaj nie było, a wiadomo systematyczność wyrabia nam styl pisania i nie tylko !! Ale cieszę się niezmiernie że jesteś !! Nici typu multicolor bardzo lubię bo nigdy nie wiadomo co powstanie. Frywolitkę podziwiam od dawna i jestem pełna podziwu dla osób które w tym temacie działają , więc dziś podziwiam najbardziej Twoją serwetkę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. podziwiam umiejętności robienia frywolitek:) Weszłam na stronę syna- bogato i kolorowo, przeczytałam, że ten tulipanowy kwiatek pustynnym to tulipa systola:)też dzisiaj schowałam do domu bratki- rano było -5 stopni. Rzekotka urocza.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna frywolitka, Elżusiu. A ta żabka to może zaklęta królewna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaplanowałam na jutro zakup bratków i posadzę je do ziemi. One wytrzymują do -5*C. Mam nadzieję, że większych mrozów już nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla Twoich frywolitek- Ty wiesz <3 Co do zdjęć na blogu Twojego Syna- kopalnia ciekawych roślin

    OdpowiedzUsuń