poniedziałek, 3 stycznia 2022

W nowym roku 2022

 Witajcie kochani !

Mam nadzieję że zastaję Was w dobrym zdrowiu i pełnych optymizmu.

Życzę Wam z całego serca żeby ten kolejny rok był dużo lepszy a tym samym spokojniejszy.

Chciałabym serdecznie podziękować za życzenia świąteczne.Pomimo że kartek nie wysyłałam ,to otrzymałam piękną karteczkę od Małgosi


i od Jadzi


Jadzia obdarowała mnie też cudnym albumem który dokładnie można obejrzeć na Jej blogu


Otrzymałam też piękne życzenia w komentarzach -dzięki serdeczne .

Dzisiaj małe sprawozdanie z grudnia.Coś tam planuję w temacie robótkowym ale to wszystko zależy od samopoczucia i chęci.

W grudniu udało mi się wyszyć trzy terminowe kwadraty,niedługo wyruszą do Krakowa a stamtąd do dziewczyn które szyją kołderki.

dla Kamila -pociąg Percy


dlaWiktorii kaczka Daisy


i dla Julki -Masza na miotle.


Bezskutecznie czekałam na słoneczny dzięń ale niestety buro i ponuro więc zdjęcia wyszły jak widać.

W ramach przerywnika między wyszywaniem wysupłałam frywolitkowe maleństwo i wykorzystałam je do walentynkowej karteczki wg tej mapki z bloga Ani.



Kartkę zgłoszę do zabawy katkowej  u Ani z bloga frywolitkowego. Niech tam też coś się dzieje

kartka w różowościach które bardzo lubię.


Pomału też zbliżam się do mety ze swoim samplerem "Cztery pory roku"

Został jeszcze końcowy szlaczek

Tyle na dzisiaj ,posyłam gorące uściski.

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa ta karteczka z frywolitkowymi serduszkami, jest śliczna. Kołderkowe hafciki też bardzo mi się podobają, dzieciaczki będą zachwycone. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Elżuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu, śliczności wyhaftowałaś dla dzieciaczków. I jaka wspaniała karteczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu bardzo mi się podobają te frywolne serca i bardzo Ci dziękuję za udział w kolejnej edycji zabawy. To świetna kartka na Walentynki.
    Zresztą i Twoje hafty dla Dzieciaków urocze, Chętnie obejrzę gotowa kołderkę z Twoimi hafcikami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te hafciki, takie milusie. Twoja pasję frywolitkową podziwiam:)
    Najlepszego w tym roku i mnóstwo dobrego zdrowia oraz zadowolenia z "robótkowania".:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kołderkowe hafciki dla dzieciaczków, są cudowne. Karteczka z serduszkami piękna. Elżuniu jeszcze raz dużo zdrówka na Nowy Rok.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty dla dzieci zawsze raduja, dobrze, że dzieci mają Ciebie i Twoje zdalne ręce 😘 karteczka urocza, bardzo mi sie podoba.
    I Tobie życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne hafty <3 Teraz mnóstwo zapisów na potrzebne kołderki się pojawiło.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń