poniedziałek, 5 lipca 2021

Kartki dla dzieci z Kołderkowa i kwadraciki

 Witam serdecznie

Ostatnio oglądałam sobie galerię karteczek u Ani Dziewczyny zrobiły piękne kartki wg czerwcowej mapki i wytycznych. .Jest co podziwiać ,zachęcam żeby tam zajrzeć.

Doszłam do wniosku, że  robiąc kartki dla dzieci z Kołderkowa też mogę korzystać z mapek i tym samym brać udział w kartkowej zabawie Tylko co na to powie Ania że dopiero teraz przyszło mi to do głowy i chcę dołączyć do tej akcji.Kartki zrobiłam i wyślę je do żabki a decyzja należy do szefowej zabawy.

Pierwsza karteczka wg mapki i wytycznych na lipiec
;

powstała wg tej mapki


Druga kartka wg mapki i wytycznych na sierpień:



i sierpniowa mapka oraz wytyczne

Przy okazji prezentacji karteczek dla dzieci ,pokazuję kwadraciki kołderkowe już dawno zrobione i wysłane do Eny
Po kolei:dla Wiktorii

dla Tomka;

dla Oli;

i dla Mariusza;

To tyle na dzisiaj,pozdrawiam słonecznie i bardzo dziękuję że do mnie zaglądacie i pozostawiacie tyle miłych komentarzy.


8 komentarzy:

  1. Elżuniu, pięknie zinterpretowałaś mapki, na pewno Ania z radością weźmie Twoje kartki do zabawy. Bardzo podobają mi się też kwadraciki dla dzieciaczków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Śliczne kartki, fajne hafciki, a najbardziej imponuje mi cel Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kwadraciki, i piękny cel - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zinterpretowałaś mapki Elżuniu, obie karteczki są prześliczne. Haftowane kwadraciki również bardzo mi się podobają, dzieciaczki będą zachwycone. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu kartki są piękne jak i hafty :). Ania to cudowna osoba, jestem pewna, że weźmie je :)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu ze mną jak dzieckiem. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś dołączyć do zabaw, zapraszam i z radością witam twoje karteczki. Pamiętaj tylko że podstawą tej zabawy są mapki, Pozostałe wytyczne to tylko dla chętnych.
    Pozdrawiam i dziękuję za karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i kolejne kwadraty na pewno wywołają nie jeden uśmiech dzieci.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są wszystkie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń