sobota, 23 stycznia 2021

Uspakajająca przesyłka

 Witajcie drodzy !

Dziwny tytuł posta prawda ,ale nie bez powodu.

Wczorajszy dzień dał mi w kość psychicznie.Godziny spędzone przy telefonie ,brak możliwości zarejestrowania się na szczepienie  rozczarowanie i bezsilność na całą sytuację .O godz wczesno rannych nie było już miejsc w Warszawie  do końca marca.Słowem mało nie pękłam ze złości.Ja naiwna inaczej sobie wyobrażałam całą akcję z rejestracją.Wybaczcie że opisuję swoje frustracje.

W momencie jak moje nerwy  już nie wytrzymywały ,otrzymałam paczuszkę od Małgosi z Primitive moon.Jak zobaczyłam co ta cudowna dziewczyna mi przysłała od razu zrobiło mi się tak jakoś spokojniej.Wiedziałam że dostanę magnesik wyhaftowany przez Małgosię .To jednak nie wszystko ,w tej radosnej przesyłce był przepiękny medalion z wyszytą zimową różyczką,piękna karteczka i ozdobna szpilka.

No to dosyć gadania  -podziwiajcie teraz:


magnesik ze ślicznym domkiem wśród polnych kwiatków



Niezwykła precyzja wykonania haftu w tym medalionie



Ozdobna szpilka trafiła na honorowe miejsce w szyciowym organizerze


Wszystko przepięknie i,starannie wykonane.Kto zagląda do Małgosi to zna jej prace i wie o czym piszę 
Kochana Małgosiu,z całego serca Ci dziękuję za tą cudowną paczuszkę.Przyszła w odpowiedniej chwili.
Muszę dodać jeszcze że zawsze mam ogromną radość jak mogę "na żywo" oglądać prace moich zdolnych koleżanek
Dzięki serdeczne !
Pozdrawiam Was ciepło i niezmiennie życzę dużo zdrowia !

3 komentarze:

  1. Świetna ta uspokajająca przesyłka i masz rację, przepiękne cudeńka były w niej schowane:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu, piękna przesyłka, wspaniale Cię Gosia obdarowała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu cudowna przesyłka i dobrze, że choć troszkę poprawiła Ci humor. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń