środa, 7 października 2020

Ostatni kwadracik i trochę zaległych

 Witajcie drodzy !

Z całego serca dziękuję wszystkim za życzenia zdrowia !!!

Niczego bardziej mi teraz nie potrzeba jak właśnie zdrowia i siły żeby walczyć o nie.

Dziękuję że nie zapomniałyście i tak licznie mnie odwiedziłyście.

Dzisiaj prezentuję ostatnio wyszyty kwadracik i kilka jeszcze nie pokazywanych.

Kwadrat dla Fabiana :


Fabianek lubi wszystkich bajkowych super bohaterów i chętnie bawi się w strażaka lub policjanta.

Sam też jest super bohaterem bo dzielnie walczy z chorobą.

Powstała też karteczka ,która mam nadzieję będzie dołączona do kołderki.


I środek kartki z miejscem na życzenia:


Każdą kartkę staram się jakoś w środku grafiką która nawiązuje tematycznie do strony tytułowej.

A teraz zaległe nie pokazywane jeszcze kwadraty:








Kolejny raz zasypałam Was zdjęciami ,mam nadzieję że nie znudzi Wam się oglądanie.

Posyłam wszystkim moc serdeczności i dziękuję za odwiedziny !






16 komentarzy:

  1. Kochana, prześliczne i te kwadraciki wszystkie i karteczka. Zadbałaś nawet o środek :) Duże serducho dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violu,tak sobie wymyśliłam że środek karteczki też musi mieć jakiś wystrój.

      Usuń
  2. Elżusiu, piękne są Twoje prace i to takie cudowne, że chcesz wywołać radość dzieciaczków, którym tak bardzo potrzeba wsparcia.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,tworzenie takich kartek sprawia mi wielką radość.

      Usuń
  3. Wszystkie kwadraciki są takie śliczne, na pewno każdy z nich wywoła uśmiech na buzi jakiegoś maluszka. Karteczka też urocza i pięknie wykonana. Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,temat każdego kwadracika jest na specjalne zamówienie dziecka ,więc powinien się podobać.

      Usuń
  4. Śliczne kwadraty i z pewnością wywołają nie jeden uśmiech dzieciaczków.
    Karteczka też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Eluniu,w tych karteczkach podoba mi się to że z założenia maja być proste ,czytelne i bez nadmiaru scrapków.Tylko odpowiednio dobrana grafika.pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwadraciki przygotowałaś, z pewnością ucieszą małych adresatów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są jak z bajki, kartki słodkie.Zdrowia dla Ciebie i dla dzieciaków.❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu dla precyzji haftu- urocze prace. Zdrówka życzę i pogody ducha, mimo wszystko. Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kwadraty i karteczki, na pewno wywołają niejeden uśmiech.
    Życzę zdrowia, bo najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak ,zdrowie najważniejsze !Dzięki !

    OdpowiedzUsuń