wtorek, 4 lutego 2020

Frywolitkowe spotkania -luty

Witam serdecznie !
Dzisiaj przychodzę z lutową śnieżynką którą zrobiłam w ramach "Spotkań frywolitkowych " u Anettki.
W tym miesiącu robimy śnieżynkę autorstwa Anne Orr.

Ogólnie nie jestem zadowolona z mojej pracy.Przy zewnętrznym okrążeniu rozpędziłam się i nie połączyłam końcowego i pierwszego łuczka.Nie pozostało nic innego jak skleić dwa pikotki.
Poza tym chciałam ułatwić sobie pracę z krochmaleniem i zamiast jak zwykle frywolitke potraktować Ługą to psiknęłam krochmalem w sprayu i niestety śnieżynka zmieniła kolor na szaro -niebieski.Trochę pomogło pranie ale nie jest to już śnieżna biel.

Pokazuję też śnieżynkę Adę  autorstwa Anettki .Schemat jest udostępniony na blogu .Kto chętny może sobie ją wysypłać

Z tą nie było przygód ,więc jestem zadowolona.
Ostatnio zrobiłam też frywolitkową zakładkę do Biblii 

Wzór znalazłam na pinteresie Na razie to będzie tyle z mojej robótkowej działalności .

Niestety muszę przerwać na jakiś czas blogowanie ponieważ idę do szpitala i nie wiem jak to będzie dalej.
Pozdrawiam Was najserdeczniej i życzę dużo zdrowia !
W miarę możliwości będę do Was zaglądać .



13 komentarzy:

  1. Przesliczne sniezynki. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne frywolitki Eluniu :)). Dla mnie i tak bomba :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu, śliczne są Twoje frywolitki. Zakładka do Biblii mnie zachwyciła.
    Dużo zdrowia Ci życzę, kochana i krótkiego pobytu w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie Elżuniu, wspaniale sobie radzisz z frywolitką.
    Trzymam mocno kciuki kochana, zdrowiej i wracaj do nas szybciutko.
    Serdecznie przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieżynki prześliczne. Elżuniu będzie dobrze, życzę Ci dużo zdrówka i szybkiego powrotu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka. Moje marzenie żeby umieć tak pięknie dziergać. Śnieżynki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super śnieżynki. :)
    I zakładka też. :)
    Życzę dużo zdrówka.
    Posyłam worek Ciepłego i Puchatego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki! frywolitka ma to do siebie, ze zachwyca mnie za każdym razem :)
    dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śnieżynki :) Dziękuję za udział w zabawie i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje śnieżynki, bardzo ładne! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. If you're looking to lose kilograms then you absolutely need to get on this brand new tailor-made keto meal plan diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks joined together to provide keto meal plans that are efficient, painless, money-efficient, and delicious.

    Since their grand opening in 2019, 1000's of clients have already transformed their figure and health with the benefits a great keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Frywolitki pięknie wysupłane :)
    Mam nadzieję, że już jesteś w domku i że wszystko jest okay.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń