niedziela, 27 października 2019

Hafty i przysłowia 2 -pażdziernik

Witajcie kochani !
Dzisiaj będą hafciki dla dzieci.
Uśmiechnięte słoneczko,-żródło światła,ciepła i radości.
Myślę że każda uśmiechnieta twarz może być takim "słoneczkiem".Zatem uśmiechajmy się jak najczęściej !

Taki obrazek powstał jako moja interpretacja  przysłowia w zabawie hafciarskiej u Splocika.
Z dwóch przysłów wybrałam:
Uśmiech kosztuje mniej niż elektryczność i daje więcej światła.
Hafcik przeznaczony jest dla Celinek
Może bedzie wykorzystany do uszycia uśmiechowej poduszki-przytulanki.
Drugi hafcik to kucyk na kołderkę dla chorej dziewczynki.

Wiktoria będzie miała kołderkę z kolorowymi kucykami

Przesyłam wszystkim odwiedzającym mój blog mnóstwo ciepłych uśmiechów.




9 komentarzy:

  1. Świetne kwadraciki na pewno wywołają mnóstwo radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżuniu wspaniałe hafty dla cudownych dzieci.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki. :)
    Uśmiech, to duża dawka energii. :)
    Dziękuję, że bawisz się ze mną.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie uśmiechnięte,prześliczne są.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne hafciki. I ja przesyłam słoneczne uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sobie wyobrażam śliczną, uśmiechniętą podusię ze słoneczkiem :)
    Kołderka z kucykiem to na pewno marzenie każdego maluszka.
    Wspaniałe są te Twoje hafty Elżuniu, podziwiam nieustannie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżusiu, śliczne hafciki, podoba mi się bardzo uśmiechnięte słonko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są Elżuniu, zwłaszcza radosne, pogodne słoneczko :)). Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne radosne hafciki rozweselą jakieś małe buzie :)

    OdpowiedzUsuń