czwartek, 20 grudnia 2018

Zadania specjalne na Święta

Witam !
Jak tam moje drogie ,przygotowania do świąt idą pełną parą?
Ja zrobiłam już pierogi tradycyjne i w wersji bezglutenowej ,no i pierniczki też bezglutenowe.
Żeby nie koncentrować się tylko na sprawach jedzeniowych  dzisiaj postanowiłam przekazać Wam
Listę zadań świątecznych, taką szczególną i bardzo ważną.
Sama tego nie wymyśliłam ,znalazłam w sieci ale bardzo zapadła mi w sercu i postanowiłam podzielić się z Wami
Oto ona: 

                  
                                      Wziąść bliskich w ramiona
                             Dać swój czas w prezencie
                             Wysyłać dobro i miłość
                             Udekorować twarz uśmiechem
                             Udekorować serce radością i pogodą ducha                         
                   
Czyż nie są to piękne i jakże ważne zadania?

Życzę nam wszystkim aby zostały zrealizowane w tym szczególnym czasie
                      
i jeszcze mój ulubiony świąteczny obrazek wyszyty dawno temu


Posyłam świąteczne uściski i dziękuję za karteczki z życzeniami ,które już do mnie dotarły.Po świętach będę je pokazywać



4 komentarze:

  1. Elu, życzę Ci pełnych radości, pokoju i błogosławieństwa Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i pogodnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętuj jeszcze dziś radośnie, a w Nowym Roku życzę Ci tylko szczęśliwych dni, dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń