niedziela, 30 września 2018

Hafciarskie zabawy -wrzesień

Witam w ten piękny jesienny dzień ,oby taka pogoda jak dzisiaj rozpieszczała nas w pażdzierniku.

W ostatniej chwili wstawiam wrześniowe zadaniez zabawy u Splocika
Do wyboru były 2 przysłowia,ja wybrałam:

Jak we wrześniu krety kopią po nizinach,będzie wietrzno ale lekka zima

Przysłowie zilustrowałam tym uroczym krecikiem:

W tym miesiącu ściegiem dodatkowym była mereżka. U mnie mereżka bez wyciągania nitek .

Drugie zadanie u Ani "w bajkowej krainie"
Tu na wrześniowych ,bajkowych haftach miały się znaleźć kropki lub guziki.

Obydwa hafty wędrują do Kołderkowa jako zapasy i jeszcze jeden kwadrat zapisowy dla Dawidka:

Dla mnie to trochę przerażająca postać ale młodemu człowiekowi się podoba bo sobie zażyczył postacie z minecraft.

W kartkowaniu na razie przerwa,mam nadzieję że w pażdzierniku ruszę z papierkami.

Pozdrawiam ciepło i życzę dobrego tygodnia.



5 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki :)
    Krecik, jak zawsze - uroczy, a kotek milusi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa pierwsze hafty słodkie i urocze.
    Ostatni trochę zaskakujący.
    Pozdrawiam cieplutko 😀 Elżuniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie hafty śliczne.Krecik ma wzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne hafciki i ciekawe przysłowie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń