piątek, 29 czerwca 2018

Czerwcowe kartkowanie

Witam w wakacyjny piątek !
Prawie na ostatnią chwilę spieszę zaprezentować czerwcowe karteczki.
Kartkowanie na Rogatym:
W czerwcu 3 kartki do liftowania.Ja wybrałam pachworkową karteczkę Moniki.Ponieważ nie miałam małych hafcików ,wykorzystałam drewniane choinki na tle świątecznych papierów.
Porwałam się też na  kartkę DL,korzystając ze wskazówek Inki w tym temacie.
Czy to jest rzeczywiście DL  ? Mam nadzieję że prawie ,może ciut za krótka baza.
Wszelkie uwagi mile widziane -uczę się dopiero.

to mój lift:
a to karteczka Moniki do zliftowania

Kartkę zgłaszam też do zabawy u Ani 
W czerwcu kartkujemy wg bingo



Z tabelki wybrałam format DL-patchwork-napis wieloczłonowy

Kolejna zabawa-wielkanocne kartkowanie u Magos .W tym miesiącu na karteczce muszą znaleźć się bazie

Kartka zrobiona techniką kirigami,już kiedyś robiłam podobną
i banerek
Zabawa u Uli
Trzeba było zrobić minimalistyczną kartkę BN wg mapki

Powiem tylko tak: nie podoba mi się to co zrobiłam i zastanawiałam się czy w ogóle pokazywać taka ponurą kartkę.
Wykorzystałam fajne papierki o nierównej fakturze i myślałam że będzie dobrze....
Sami oceńcie w końcu nie zawsze wszystko się udaje.

Tylko 3 gwiazdki więc nie wiadomo czy Ula zaliczy

Na dzisiaj tyle.
Zmykam tym razem do mało przyjemnego miejsca /szpital/ więc pewnie nieprędko się pojawię.

Życzę dobrego wypoczynku w weekend  !






11 komentarzy:

  1. Napracowałaś się Elu, czego efektem piękne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu świetne kartki wszystkie , patchwork dla Inki i dla mnie jest super, lubię bardzo ten format kartki. A format DL otrzymujemy z kwadratu 21 x 21 cm po złożeniu na pół, czyli to wymiar 21 x 10,5.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, choć przy lifcie ważny jest układ kartki (kompozycja) -zmienić można kolory, kształty i poszczególne elementy, tworząc nową całość nawiązującą do pracy oryginalnej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki i ta ostatnia też, widać, że coś tam się na niej błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyły mnie kwadraciki - CUDNE!!!
    Piękne kartki
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki, ale ta wielkanocna - piękna:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna robota!!! Liftowalas patchwork bardzo mi sie podoba, chyba ostatnio jakos patchwork do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, bardzo ciekawa kartka z owieczką! :)

    I zdrówka życzę oraz szybkiego powrotu z tej niefajnej placówki. A z doświadczenia wiem, że randki z chirurgami zle się kończą...nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaliczy, zaliczy :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu bardzo podrobami sie ta wielkanocna,nie wiedziałam ze takie wycinanie ma swoja nazwę techniki ....

    OdpowiedzUsuń