wtorek, 24 kwietnia 2018

Zabawy hafciarskie

Witam i bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod moimi kartkami.Cieszę się że znalazły uznanie w Waszych oczach tym bardziej że to moje początki w kartkowaniu.

Dzisiaj pokarzę co zdziałałam w różnych hafciarskich zabawach.
U Splocika zabawa "Hafty i przysłowia" już po raz piąty interpretujemy swoimi haftami zaproponowane przysłowia.


Wybrałam jedno z dwóch przysłów:jako ścieg dodatkowy ma być ścieg dziergany

We środę po kołaczach, gdy żaba zakuka, już nas zima mrozami pewnie nie oszuka.

Powstał mały hafcik z żabką, kwiatki wyszyte ściegiem dzierganym


Zabawa w "Kreatywnej Jacewiczówce"

W marcu na naszych bajkowych haftach miał się znaleźć jako dodatkowy element ogon lub uszy.
Wyszyłam Wiewióra z ogonem z bajki Alvin i wiewióry.

Na kwietniowym hafcie obowiązkowy motyw ,to koło lub śmigło.
U mnie powstała Frunia -ratunkowy helikopter z serialu Super Wings

Obydwa hafty wyszyte jako kwadraciki kołderkowe.

Ostatnia zabawa to SAL Tulipany u Magdy


Tu niewielkie postępy ,dopiero początek drugiego tulipana.


Ciekawe jak długo będę wyszywać całość.

Pozdrawiam wszystkich ciepło !


10 komentarzy: